tisdag 11 januari 2011

Ja då kör vi på ännu en utlottning!


Kan man få fresta med ännu en ljuspåse tro?

Denna är så fin med texten:

"Det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte älskat alls"

Vi kör samma gamla procedur:

1. Skriv en kommentar att du vill vara med=1 lott.
2. Kommentar+Länka hit med bild=3 lotter.

Har du ingen egen blogg så skriver du även din mejladress i kommentaren.

Dragningen sker den 31:e januari.

Good Luck!
Idag skulle jag plocka lite vissna blad från min ena minipalm..döm om min förvåning när jag skar mig i pekfingret av bladet!
Hade jag inte varit så förbannat trött så hade jag troligtvis gnällt massor o skällt lite på växten.
 Istället gnäller jag bara liiite o låter det gröna helvetet (palmen) sukta efter vatten en dag till som bestraffning.
I´m bad..

Har ni det bra därute i kylan??


Kram mina vänner.


60 kommentarer:

Nina sa...

WOHOO!!! Jag är med!
Kram Nina

Hem ljuva hem sa...

Klart jag vill vara med i din tävling, en sådan fin ljuspåse lockar ju att pröva lyckan.
Jag länkar så klart så snor 3 lotter och önskar dig en skön kväll.
Kram Anneli

Hanna sa...

Självklart vill jag vara med och jag länkar naturligtvis.
kram
Hanna

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Stackare, tycker verkligen synd om dig;) Okej överdriver lite dårå;) Men kan ju säga att såna där blad ska man akta sig för, dom är livsfarliga *vet*.

Jag är självklart med i tävlingen!! Kniper lätt 3 lotter!

Kram Susanne

Annbritt Schmützer sa...

Nu är jag med ..länkat*L*

pysseltanten sa...

Oooo....klart jag är med!...Dragningen sker ju på min födelsedag....så hoppas på liiite tur..;)))
Självklart länkar jag..
Kraamizar Git

Carina sa...

Hej!
Jag vill oxå vara med i din utlottning av ljuspåsen. Har ingen egen blogg så det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag skar mig på en kaktus en gång och på natten vaknade jag och hade nässelutslag över hela kroppen:-(

Klart jag är med och tävlar och länkar!!! Vilken fin text på ljuspåsen=)

Ha det så fint!
Kram,
Regina

The House of Antoinette sa...

Självklart är jag med - kniper 3 lotter. Länkat och klart!!!

Stackars dig, skulle gjort detsamma - men min skulle nog fått "svälta vatten" flera dagar.

Kram Anette

Vardag och flärd sa...

Nu MÅSTE jag vinna din fina påse!
Tar 3 lotter!
Ha en fin kväll (trots skärskador)!
Kram Eva

Cathrine sa...

Jag vill vara med!
Tycker at dina ljuspåsar är jättefina så nu hoppas jag verkligen på tur.
Länk ligger på min blogg så jag har maxat lyckat med tre lotter.

Kramar Cathrine

Lena/isis sa...

Otroligt söt ljuspåse. Vill pröva chansen att vinna den. Jag har länkat . Kram

Elle sa...

Självklart vill jag vara med!
Länkar med foto imorgon. Sitter med makens laptop i knät...den bara kranglar (du ser, jag kan inte ens trolla fram ett a med en ring över...du vet a...*suck*)

*pust pa det onda fingret*
Kram Elle

Nattmia sa...

Jag är absolut sugen på en ljuspåse så jag vill vara med.. Tar tre lotter, länkar alltså :-)

Kram Mia

Annelie sa...

Jiihooo jag är med,så klart..:)) 3 lotter,tack!!!!

Stoooor kram från mig/Annelie

skifferhuset sa...

Är så gärna med på lotteriet, tar 1 lott! Kram Iréne

Caja sa...

Jag vill vara med!!!

Barnlucka...tja varför inte...specialbeställd ho XL-bygg....undrar vad de hade sagt?! ;-)

Ha en fin dag Git, kram/caja

Annas tipsarblogg sa...

Älskar dessa ljuspåsar, är gärna med och har även länkat.

Familjen Johansson och Engelbrektsson sa...

Vilken trevlig blogg,är jättegärna med i din tävling tar 3 lotter länkar från mig med bilden.

entavlingellertva sa...

Jag är med och paxar 3 lotter i din tävling :)
En länk hittar du så klart här:
http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/ljuvligt-lantligt-tavlar-ut-en-ljuspase-tom-3.html

Kram från Liz

Liz sa...

Hej igen!
Glöm den föregående kommentaren, jag har inte blogger utan blogg.se


Jag är med och paxar 3 lotter i din tävling :)
En länk hittar du så klart här:
http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/ljuvligt-lantligt-tavlar-ut-en-ljuspase-tom-3.html

Kram från Liz

Skogslyckan sa...

Klart jag gärna vill vara med i ditt lotteri. Texten är ju klockren. Länkar från min blogg!
Kram Pia

lena sa...

Hej jag vill vara med och tävla.
Har även länkat med bild så det blir 3 lotter för mej :)

lugnet sa...

Sååå fin den är, med en vacker text!! Jag är gärna med i utlottnigen!! Härlig blogg du har!
Kram//Ulrica

Mona sa...

Hejsan!
Jag har alltid önskat mig en ljuspåse och vill gärna vara med i din utlottning!
Du har en jättehärlig blogg!
Kram Mona
monablomman@hotmail.com

Inga-Lill sa...

Fastnade för texten,så tänkvärd! Jag vill såklart vara med. Må Gott från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Cecilia sa...

Jag är gärna med och prövar lyckan i din utlottning :) Har även länkat på min blogg!
/Cecilia

Älskade pion sa...

Vad roligt du skriver.;) Vilken fin "ljuspåse",vill ha.;)Länkar så klart.Kram Ulrika

Black Iris sa...

Du är bara för härlig i dina inlägg. Jag sitter alltid och småskrattar när jag läser om ditt liv.
Självklart är jag med här och länkar gör jag också.

Kram Maidi

Uttan sa...

SÅ KLART! Vill Jag var MED!!!!

Tar tre lotter.

Har länkar i högerspalten på Min Blogg!

Kramar!

Lotta sa...

Oj då...vad fin ljuspåse. HAr aldrigt ägt en sån så jag hoppas på massor av tur.
Länkar md bilden från min blogg.

Emma sa...

Vill gärna vara med och tävla om ljuspåsen.
KRam Emma

Anonym sa...

Jag vil gärna vara med =)Kram mystjejen

ANNIKA sa...

Jättefin !
Den här skulle passa hemma hos mig.Hoppas nu...
gustafsson.57@hotmail.com

Skimrande kristaller sa...

Jag är gärna med i utlottningen och hoppas på tur! Ljuspåsen ä ju så fin o har ett fint budskap (♥budskap på saker & ting) Jag länkar från min blogg. Ha det gott. Kram Lenita

Min vindsvåning på landet sa...

Hej
Jag vill jätte gärna vara med i din tävlig.
Kniper 3 lotter Länkar med bild på min blogg
Kramis
Sus

Fröken Tindra sa...

Klart jag vill tävla om din fina ljuspåse! Tar tre lotter eftersom jag länkar från min blogg. Håller tummarna!
Ha en skön vecka!
Kram!

Therese sa...

Hej! Här är allt väl nu när kylan bestämt sig för att ge med sig ett tag ;)
Jag är gärna med i din utlottning!
Har som vanligt lagt upp en bild och länk på min blogg.

Mvh // Therese

tinefiskrivnaord sa...

Vilken fin idé! Och underbart fin ljuspåse!
Jag är självklart med på din utlottning.=o)
Ska länka till din blogg på min blogg oxå, så får jag fler lotter, tänka sig!
Har precis hittat din blogg, men kommer snart tillbaka!
=o)

Anki K sa...

Jag vill också vara med..
Jag länkar från min blogg och får tre lotter =)
Jättemysig blogg =)

Hem & Drömmar sa...

Jag är gärna med i din utlottning. Gillar verkligen texten. Länkningen är klar så 3 lotter till mig :)
Ing-Britt

Linda sa...

Hittade alldeles nyss till din blogg. Den är helt underbar. Den här kommer jag att följa. Så jag prövar lyckan och länkar med bild och allt så det blir 3 lotter då.

Strandkullen sa...

jag vill gärna ha en lott...kramis semlan

Anonym sa...

Hej!

Hittade hit via Skogslyckan. Vill vara med i tävlingen om den fina ljuspåsen och tar 1 lott. Gillar texten!

Ha det bäst!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Lilla Kråkslottet sa...

Palmj*vel! :)
Jag är gärna med om 1 lott på denna fina påse!!

Mammasblommor sa...

Åh den fina ljuspåsen skulle jag gärna vinna ;o) Länkar med bild från min blogg och kniper 3 lotter!

Blomblad kan vara luriga, det har jag också erfarenhet av ;-)

Kram Margot

Therese sa...

Jag kniper gärna en lott, har just flyttat om på en hylla i köket å där skulle en ljuspåse passa perfekt ;-) Kram från Sockenvägen

Caramel sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning.

Har också länkat från min blogg!

/Caramel

Sandra sa...

Hejsan!
Jag är med och tävlar och jag tar 3 chanser.
Jag har länkat med bild på min blogg i högra kanten.

http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

E-post:survi_88@hotmail.com

Kram Sandra<3

azalean sa...

Åh så söt! Den vill jag vara med och tävla om.
/Anita B

Anonym sa...

Hej Git!
Tycker din blogg är jätterolig och läser den flera gånger i veckan
Är gärna med på utlottning och har länkat!
Kram från Siw med bloggen Lysogvarme.blogg.se
(jag får inte mitt googles-konto att funka, så det får bli Anonym)

Ida H sa...

Å den är så enkel & fin. Den vill jag gärna vinna!Jag vill deltaga med 3 lotter.
Har kommenterat & länkat på min blogg!
Välkomna dit!
Kram Ida H

Anonym sa...

den vill jag gärna vinna
dojjan74@hotmail.com

Mille sa...

Men så rart, sorgligt men ack så sant...
Klart jag vill vara med på utlottningen!
cn.nyman@gmail.com

Malin sa...

Vill helt klart vara med och tävla om ett så fint pris! 3 lotter tack :) God fortsättning! / Malin

Mimmi Hek sa...

Ramlade in på din fina blogg av en ren tillfällighet. Klart jag vill vara med och ta chansen på den vackra ljuspåsen.
Länkar såklart på min blogg.
Kram

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Jeg blir gjerne med :)

Klem Anette

Mona sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Har länkat från min blogg.
Skön söndag!

Tiger sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling om den söta ljuspåsen! Jag länkar, så det blir 3 lotter. Nu håller jag tummarna att jag har tur i dragningen...

Vinterhälsningar
Elisabet

Hannah Grahn sa...

Hej!
Ramlade in på din blogg och kunde inte sluta läsa. Vilket härligt sätt du skriver på, och en massa inspirerande bilder ^^,

Självklart är jag med och tävlar såhär i sista minuten också *skam den som ger sig* Jag har även länkat i bloggen och lagt upp tävlingen där: http://hannahgrahn.blogg.se/2011/january/ljuspase.html

ha en fortsatt bra dag och fortsätt som du gör, jag lär då hitta tillbaka hit :)