fredag 28 januari 2011

Happy Friday!


Fredag-Sweeeet!

Jobbar dock ganska länge idag men överlever säkert, längtar tills ikväll när jag ska utföra avancerad soff-liggning (ja, hemmagjort ord)  framför tvn :)
Igår spöade vi ungarna i bowling (man spelar faktiskt för att vinna som Caja instämmer helt i!)
En helt otippad vinnare var blivande maken, normalt sett suger han rejält på bowling men igår var han var helt wild! (jäkligt snygg var han oxå när han svingade klotet,ohlala)


Jag har hittat en helt underbar webshop på nätet som heter By Faith, har beställt just denna klänningen och armbandet hos dem ( det svarta).
Jag gjorde dock misstaget att beställa sorlek L i klänningen för jag hatar när det sitter åt..men jag hade verkligen klarat mig finfint med en Medium.
Får nog sy in denna lite så folk ser att jag faktiskt har en midja*L*
Ska lätt beställa fler kläder från dem(i storlek M!), billiga o sååå vackra!

Nu har jag inte tid med er mera *L*

Over and out.

8 kommentarer:

Östervik9 sa...

Grattis till vinsten "fniss" igår.
Ville bara kika in en snabbis och säga hej och trevlig helg:)
/Camilla

Annelie sa...

Men vad snygg du kommer att bli..:)Nu ska jag in och kika på den sidan..Nyyyfiken!!! Ha en riktigt skön och mysig kväll..Kram på re/Annelie

Elle sa...

Freeedag!!!!
Vår favoritdag! *ler*
Ta nu på dig din nya klänning och dra över till Caja. Hon har party idag!
(eller har du redan varit där?)

Ha det skönt i soffan! Det är väl där jag ska tillbringa kvällen jag med...
Kram Elle

Elle sa...

Nej, ta inte på dig klänningen när du besöker Caja!!!!
Det verkar lite rockigt där. Ett par slitna jeans passar nog bättre!

Caja: sa...

Då är fredagspartyt igång inne hos mig, vi ses väl?! Kram/caja

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vilken fin klänning! Älskar armbandet också... Där måste jag kika in :)

Hoppas du får en fin helg!

Kram Jenny

Smultron på ett strå sa...

Superfint, tack för tipset, där ska jag kika in!//kram maria

Caroline sa...

Önskar dig en trevlig helg ett dygn för sent:) Snyggt shoppat!