söndag 16 januari 2011

Dagens kalkon.

Ibland undrar man hur o om folk tänker överhuvudtaget..
Man kan idag läsa på Aftonbladet om en familj som tog IN grillen o grillade inomhus.
Smart..mycket smart..eller?



(Idiot 1) -Alltså det e för kallt att stå ute o grilla, jag fryser!
(Idiot2) -Men hur gör vi då?!
(Idiot 1) -Heyyy! Vi tar IN grillen i vardagsrummet!
(Idiot 2) -Sjuukt bra ide´, det gör vi!

10 min senare.

(Idiot 1) -Usch jag mår inge bra..
(Idiot 2) - Alltså shit, varför har barnen svimmat helt plötsligt!?


Hoppas ni har en bra Söndag, själv laddar jag inför en ny helvetesvecka..

Kram


19 kommentarer:

Caroline sa...

:D Inte ens jag skulle släpa in grillen:)
Lycka till med uppladdningen!
Kram

Annelie sa...

Ja,herreguuuuuuud,man skulle vilja åka dit och kolla in i deras hjärnor,läre ju vara många som är bortresta därinne..haha. Å nu får du vila ordentligt så att du orkar en heeeel vecka igen...:)) HUA!!! Skickar en stor kraft kram till dig../Annelie

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Håller med, man undrar ju hur det står till där uppe. Förmodligen står det helt still.....
Ja,samla så mycket kraft du kan!
Trösta dig med att dagarna faktiskt går vansinnigt fort och snart ska du se att det är fredag igen!

Kram!

Annbritt Schmützer sa...

Dom får väl börja sätta varningstext på grillar oxå..*L*

varning elda inte i vardagsrummet !

Anna sa...

...eller de som bröt upp golvet i vardagsrummet, fyllde igen med jord o sådde potatis!!!

Kan användas till så mångt eller...

Nattmia sa...

Ja man undrar ibland hur en del tänker :-S

Ha nu en fin resterande söndag..

Kram Mia

Cajsas Faster sa...

Helvetesvecka låter inget kul.. vad är det som är så illa?

Kanske borde prova nåt nytt...typ grilla inne ska visst vara annorlunda:)

Have fun! Kram

hemma hos lilla mej sa...

Ja man undrar hur vissa människor tänker!!!!Ha nu en skön söndag mys och njut ....Varm kram Rita ♥

Cajsas Faster sa...

Jobbigt att inte trivas på jobbet.För det är ju ändå viktigt (även om det inte dödar..)

Hoppas du hittar en lösning.. eller att kollegan slutar! Kram

Fru Venus sa...

Tänk att dom hade så litet vett fast dom var så många, tänk då hur litet dom har var för sig... ;-) Försök ha en bra vecka!

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja jag säger bara IDIOTER!!! Hallå, hur många hästar har dom i stallet???


Nu är det träning som gäller här:) Nytt år = nytt liv = av med bukfetman

KRAM Susanne

Hanna sa...

ja ibland kan man inte annat än att fundera över hur folk tänker.
Ha en fin söndags kväll.
kram
Hanna

Angels & Roses sa...

Vad är det med folk nu för tiden! HUR kan man komma på en sån idé!!! Jag väntar också in i det sista. kan inte sitta i väntrummet hur länge som helst för då går jag därifrån. JA tur att man har en bra tandläkare nu och att barnen har det också. Gud dom ska aldrig behöva uppleva det jag gjort. Kram ha en fin kväll

Annelie sa...

Gokväll vännen,ja jag har inte gjort ett skit idag,vankar bara fram å tillbaka när jag är rastlös..:)Myspys på re nu..Nattis kram från mig/Annelie

Livet på Berget sa...

Ja men blir mörkrädd ibland, många idioter finns det där ute.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa visst blir man fundersam! Herreguud!! Ha det gott nu... Gunilla

Caja sa...

Nu är det bevisat: Lobotomi utövas fortfarande!

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Ja, vad ska man säga? Helt otroligt!

Jag gillar din blogg!

Kram Jenny

Anonym sa...

Tänkte dom överhuvudtaget?