måndag 31 januari 2011

Dagens intag.



Kl 7.00 Kaffe
Kl 8.15 Kaffe
Kl 10.00 Kaffe o halv fralla
Kl 11.45 Kaffe o ett KitKat
Kl 13.20 Kaffe
Kl 17.30 Middag+chokladpudding
Kl 18.30 Kaffe
Kl 20.00 dotterns supergoda semlor!
Kl 21.00 Kaffe

Till mitt försvar googlade jag på kaffe o det innehåller visst en massa antioxidanter som visst skyddar kroppen celler o håller oss unga o friska!
Wohoo, Sån jävla tur man kan ha, nu återstår bara att få kroppen till att inse att den ska bevaras ung o frisk.
Den är bevisligen inte den skarpaste kniven i lådan.

Blivande maken o jag blev överförtjust för alla fina kommentarer ang det nya golvet.
Vi går o småkasar fram på det o nickar belåtet till varandra när vi möts i hallen.
What a feeling!


Nu ska vi kasta oss i säng o slappa=somna inom ca 8 1/2 minut.

Love u all.

Kram

9 kommentarer:

Solgården Butik och Café sa...

Haha :D vad härligt att höra så mycket posetivt om att dricka mycket kaffe, du har alltså haft en mycket bra dag idag.

Sov så gott
Kram/Sofia

ps. hur har det gått med tanden?

Vita Falkens Lantliv sa...

Hmm tror jag ligger liiite i lä när det gäller kaffet, men det blir mindre då man slutar röka. Är ju så gott med en cigg och kaffe!

Vilket snyggt golv det blev! Sån skillnad och vilken lycka att kunna vistas på golvet utan att skada sig och behöva sy eller nåt;)

Sov gott!
Kram Susanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är nog bäst att jag smyger in här för ni har väl redan somnat. Det går väldigt bra att tassa tyst på det nya golvet. Det ligger inga rester av murbruk eller spackel där numera, så risken är minimal att få något vasst i foten som gör att man hoppar runt på ett ben och låter;-)
Sov så gott nu!
Kram,
Regina

Ps. om jag skulle dricka lika mycket kaffe som du skulle jag nog aldrig somna=)

Cajsas Faster sa...

Sover du som en stock?

Vad snyggt golvet blev, kan du skicka över polackerna nu när du inte behöver dem längre:)

Sov gott, kram Marie

Östervik9 sa...

Vilken tur att det är bra med kaffe, har haft det på känn:)
Kram
Camilla

Caroline sa...

Ja det var då ett omåttligt drickande, du måste vara dyr i drift;) Och så har du en dotter som gör goda semlor samt en händig karl. Livet är då för orättvist, stackars Caroline:(
:-P

Annelie sa...

Va braaaaaaa!! Det är därför jag känner mig så ung och frisk då..haha...Med kläderna på ca 35år,utan kläder 95år,va sägs om det..hahaha...Ha en bra dag nu och var rädd om dig vännen..Kram/Annelie

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Oj, vilken härlig fikadag!!
Det kan man väl behöva!!!

Men, du, somnade ni verkligen sådär snabbt efter allt det kaffet?? ;)
Ha en fin dag!
Kram!

The House of Antoinette sa...

Toppen, inte bara jag som beljar i mig kaffe ser jag...hi hi...men efter 17.00 no coffe for me...då kan jag inte sova - ja, nu vet jag att du tänker "det är psykiskt" ... det säger min käre sambo varje gång jag tackar nej till kaffe på kvällen. Men hur som så kan jag inte somna om jag dricker kaffe efter middagen...trist för kaffe på maten är inte dumt!!!

Ha det bäst vännen, kram Anette