onsdag 5 januari 2011

Badkruka nr 1.

Imorgon ska vi åka o bada med barnen på ett äventyrsbad.
Jag hade gladeligen badat om det inte varit så sjukt kallt i vattnet, misstänker dock att detta mesande har med åldern att göra.
När jag var yngre bangade jag aldrig från att bada, kastade mig handlöst i!
Men nu..ojojoj..nu går jag 2 cm i taget, piper, gnäller o ger mördande blickar åt alla eventuella "stänkare".
Tror jag håller mig på land imorgon o blir då automatiskt den där mamman som vinkar o vinkar o vinkar.. *L*

Jaha..nu fick jag en blackout.

Hejhopp pill...hejdå.
*L*



9 kommentarer:

A-L sa...

Åhh vad du förgyller vardagen och bloggvärlden! Tack :)

Susanne sa...

Visst är snö bättre än regn :)
Trodde ett tag här i Skåneland att våren var på väg men det var väl ett önsketänkande ;)
Jag är också en badkruka!!

Kram och sov gott

Smultron på ett strå sa...

Du är ju för rolig! Ta med en bra bok elle rtidning och sätt dej i nån däcksstol vid bassängkanten (ja, man får köra bort folk som "paxar" hur många stolar som helst med väskor och handdukar). Man badar inte om det är under 30 grader i vattnet - eller luften för den delen. Så enkelt är det!//kram maria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Om du nu ska sitta "på land" och vinka kan du väl ikväll och imorgon bitti träna på att vinka så där drottninglikt;-)

Fast jag tror att så fort du kommit ner i vattnet så stojar du lika mycket som barnen=)

Ha det gott och njut av trettonhelgen!
Kram,
Regina

Hanna sa...

Blir det inte ens ett litet dopp?
kram
Hanna

Caja sa...

"Livet är fyllt av risker, så varför inte ta dem?"
//Lindsay Lohan

Äsh...det är ju bara vatten....
viskar en annan badkruka....
men det är skönt när man väl kommer i!

hemma hos lilla mej sa...

Blir det inte ett litet dopp?????Bara så skönt efteråt.Önska dej en skön trettondag .Varm kram Rita♥

Annelie sa...

Hahahahha..Du är sååå rolig..Älskar att läsa din blogg..Ha en toppendag nu...KRAAAM/Annelie

Marie sa...

Haha! Det låter precis som jag! Jag ger onda ögat åt alla som stänker en droppe på mej:-)