torsdag 20 januari 2011

Åhh vad gulligt!!

Igår satt sonen brevid mig o kollade på tv, Solresors reklam kom o sonen säger bedjande till mig:

-Mamma, nästa gång vi ska resa så kan vi väl åka till Solresor för jag vill inte ha regn..

Det var så sött o kul på samma gång att jag fick tårar i ögonen.

 Sen var jag tvungen att gulla med honom lite, ni vet när man låter som en idiot:
-Åhh du e såååå gulli gulli gulli mammas söta lilla söta gullemums..kom ska jag pussa o krama dig..
Eller ja typ, man kan även kalla det mamma-fnatt?
Oavsett så gillar han det för han protesterar lite halvhjärtat med ett STORT leende på läpparna.


Idag har varit ännu en lång dag, har precis landat med världens spänningshuvudvärk på köpet.
Blivande maken gör middag står o gör middag medans jag tjatar lite med er o dricker kaffe..vardagslyx kallar vi det!

Oj, nu kallar han att maten e klar!
Ses sen!
Kram

5 kommentarer:

Annelie sa...

Haha,så där låter jag oxå med mina grabbar,fast dom är vuxen,men dom kommer alltid att vara mina gofisar..:)) Skönt att bli omhändertagen sådär efter jobbet..Ha en skön och slapp kväll nu..Stoooor kram från mig,vännen/Annelie

Uttan sa...

Solresor låter toppen!

Kram!

Anna sa...

Visst är det väl lov o gulla lite!!

Kram Anna

Caja sa...

Hoppas huvudvärken har släppt lite nu efter kaffe, middag och mingel hos oss...

Gulliga ungar...tänk om man hade haft vett att dokumentera allt sådant de sagt ;-)

Kram till dig Git/caja

Systrarna Hjertén sa...

Hej!

Är det du som är Git, som jag läst om flera gånger hos Elle? Kul att hitta hit oavsett om du är "rätt" Git eller inte!

Att få sitta och dricka kaffe medan maten lagas låter verkligen lyxigt!

Mvh
Frida