fredag 10 december 2010

Torka sig med stil!

Idag kom jag på att tonåringar är som vampyrer.

*De sover på dygnets ljusa timmar.
*Vaknar till liv vid skymningen.
*Är som aktivast på natten.
*Är blodsugare.
*Opålitliga rackare som hugger till när man minst anar det.
*Är bleka.
*Är trevliga när de är mätta, alltså sällan eftersom de är hungriga mest hela tiden.

Någon merän jag som känner igen sitt barn/tonårsmonster i denna beskrivning??
;)



Presenterna från dottern o mormors London-resa.


Så söta, de luktar tom rosor!!
Den som använder de är dödens lammunge...prydnad only!


Bedårande vacker..



Blivande maken fick en burk kakor.
Jättefin!

Har ni haft en fin kväll?

Kramen

9 kommentarer:

Caja sa...

Jodåsåatt....visst känner man igen sig ;-D ;-D

Vilka ljuvliga presenter...vill haaaaaaaaa! Gläds med dig för dem!

Kaka söker maka *fniss*

Tack, kvällen här har varit mysig. God mat, slappat i soffan till Idol..nu sitter jag här, älsklingen snarkar i soffan och ynglingarna har gått upp en våning. Ska nog väcka mannen och natta oss....

Kram/caja

Caroline L sa...

Otroligt sött toapapper, inga skithusrullar precis;)
Ha en bra helg!

Susann... sa...

Så det är vampyrer dom är, har funderat på varför dom har en helt annan dygnsrytm än en annan. Whauh vilket dassapapper ! För att inte tala om de fina presenterna.

Livet vid Aspen sa...

Tonåringarna blir både döva och stumma också. Frågar man dem nåt så blir det bara öh, dö, ba ,va till svar. Helt plötsligt kan de inte prata när de fyllt tonåring. Vampyrteorin håller jag med om starkt. Åh vilka ljuvliga toarullar...vill också ha:-)

Ofelias Hus sa...

Håller med dig...för fint för att användas!

Fina presenter de hade med sig från London...kakorna såg sååå smarriga ut!

Ha en fin 3:e advent!

Anette

Elle sa...

Jag har två tonåringar hemma...måste jag säga mer?
En av dem står varannan timme vid kylskåpet...

Ljuvligt toapapper du fick!
Här sålde man under fotbolls-VM, fotbollsplansmönstrat toapapper med GRÄSdoft!!!
Gräsligt!
Jag köpte det inte. Av två anledningar:
-Jag kollar inte fotboll.
-Jag är gräsallergiker!
(ger säkerligen allergiska utslag i ar**** när man torkar sig med det! Den risken vill jag inte ta)

Vad jag gjorde igår kväll kan du läsa i dagens inlägg.
Ha en skön helg, jag kommer inte att ha det...har jag en känsla av..

Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Elle

Annbritt Schmützer sa...

Om barnen är vampyrer vad är vi föräldrar då..ryyyyser

Delar han med sig av kakorna *L*

kram till dig

Annelie sa...

Hahhaa...Ja klart man känner igen sig, nu är mina vuxna så den biten är över här...Men jag har ju bonusgrabben som är 13 så jag vet vad som väntar och det har redan börjat..Jag tror jag låser in han och tejpar mun tills han blir 18.. hahahhaha..Å vilka mysiga saker ni fått,förstår att dom inte får använda pappret till röva..:))Ha en riktigt mysig och skön Lördag nu...Kram/Annelie

Njut i din trädgård sa...

Ha ha ha
mycket bra skrivet!