lördag 25 december 2010

Tjat tjat...

Såhär var det dukat igår, hade tänkte göra mycket mer men tiden räckte inte till.
Idag har jag dammsugat, brorsans hund fäller sjukt mycket.. Tillomed barnen reagerade o frågade om hon hade cancer o gick på cellgifter?! (nej, det gör hon inte)
Vi ska INTE ha en svart lurvig hund kom alla överens om efter igår.


Jag lovar att detta är de sista bilderna på godis-skänken för i år.
Men troligtvis kommer jag att tjata hål i huvet på er nästa Jul igen :)

Blivande maken dekorerade en kaka med choklad o glasyr..mmm.

Nu ska jag duscha sen bär det iväg till brorsan för Julfika..blivande maken tyckte vi skulla ta på oss lack-kläder så att hundhåren från brorsans hund bara glider av oss ;)

Hoppas ni har det mys, det har vi!

Kram kram

9 kommentarer:

Ofelias Hus sa...

Så fin juldukning!
Ser att du gjort machmallows med choklad och strössel...hade köpt hem för att göra precis det men tiden räckte inte till...

Snygg chokladstubbe din blivande make dekorerat!
Det hade aldrig min man fixat....

Ha en riktigt fin helg!

Mvh,
Anette

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad fint du har fixat och gtejat.Önskar dej en God Fortsättning på julen.Ha det bäst söta bloggvän-Kramar Rita ♥

linnea-maria sa...

Åh vad gott det ser ut. Ha en fin och skön jul nu. /Therese

Elle sa...

Klart han kan dekorera kakor...vad hade jag annars förväntat mig?
*blink*
God fortsättning!!
Kraaaaaaaaaaaaam Elle

Elle sa...

Klart han kan dekorera kakor...vad hade jag annars förväntat mig?
*blink*
God fortsättning!!
Kraaaaaaaaaaaaam Elle

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!
Vad fint du har det och vilken fin blog jag hittade till!
Ha en fortsätt bra julhelg!
Julkramar

Elle sa...

Som svar pa din fraga (blir lite konstigt pa laptopen...utan a med ring över...)
Idag blev faktiskt jag serverad kaffe! Men i vanliga fall är det en mansgris jag är gift med...han är bortskämd helt enkelt!
Nu börjar han dock lägga bort kryckorna ibland, men jag hoppas inte pa underverk för det. Dekorerade kakor kan jag nog inte förvänta mig i det här livet! *haha*
Ha en skön kväll!
Kram Elle

skifferhuset sa...

En god fortsättning med el utan hundhår *ler* (vet det där med hundhår, fäller lagom till jul)! Kram Iréne

carina i ockelbo sa...

ha en trevlig fortsättning på julen hiii ,med hundhåren.
Själv har vi en vit lurvig hund, men dottern har en jack russel som åxå hårar rejält tur man har dammsugare.
Nu tänker jag lägga din blogg som favoritblogg på min . så jag hittar hit igen.