fredag 24 december 2010

Tipp Tapp..


En härlig kväll med massa god mat, många skratt, nöjda barn o nu..två väldigt möra vuxna!
Förutom att jag var på gränsen till ett psykbryt innan jag fick ordning på allt i förmiddags så gick allt som smort.
Barnen hjälpte till att få ordning på allt o blivande maken o jag är ett oslagbart team när det gäller att organisera.
Alla gästerna var proppmätta när de gick o det är precis så det ska vara :)

Nu har vi röjt allt o ska luta oss tillbaka i soffan för att njuta av "Päron till farsa firar jul"..hahaha..den är underbar!


Hoppas ni alla har haft det mysigt o bra.
Imorgon är vi bortbjudna till min bror på Julfika o igår var vi hos mamma, idag var alla här.. ranta runt i ring med släkten alltså :)

Har ni varit hemma eller bortbjudna på Julen?

Kraaaaaaaaaaaaaaam

3 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Vi har varit hos min mamma o pappa tillsammans med syrran -totalt en härlig skara om 12 stycken...vi har haft en underbar em o kväll. I morgon ska vi bara ta det lungt o mysa hela dan...ha det så bra, kramar Anette

Villa Björkenäs Backen sa...

God fortsättning!
Vilken härlig blog du har!
Ha en fin juldag!
Kram

Elle sa...

Vi var hemma!
Hade inte bjudit in någon heller i år - trött på att inte bli tillbakabjuden. Varför ska jag alltid vara den som har allt arbete i köket?
Nej, i år firade vi utan släkten.
(makens syskon)
Vi fick ändå spontana besök under pepparkaksbakandet, vilket var trevligare. De drack lite kaffe, tog ett par pepparkakor, önskade god jul och försvann!
Idag tar vid det lite lugnare.

Önskar dig en skön juldag!
Kram Elle