söndag 19 december 2010

Oink.

Denna söta varelse är en Julklapp till mammas hund.
Blivande maken tycker att denna gris är fantastiskt rolig och springer runt o antastar oss med den på ett speciellt vis:

- Lyssna lysna, vilken låt spelar jag nu???
 (han klämmer på grisens mage som nöffar enformigt..)
- Alltså älskling, jag vet INTE..den är ju tondöv liksom..
-Men lyssna igen, NOGA! (nöff nöff nöffnöff)
- Hmm..



Idag har det blivit mer Julgodis, ska visa imorgon eftersom jag just nu är för lat för att ladda upp/ner/in bilderna i datorn..
I helgen har vi inte suttit ner många minuter, mest stått i köket o däremellan städat upp efter allt Julstök.
Ska bli enormt skönt att krypa ner mellan svala lakan i sängen sen.
Vill INTE jobba imorgon, nu e det ju Jul!

Kram
ps. Glöm inte vara med min utlottning i förra inlägget.

5 kommentarer:

Caja sa...

Ha ha ha den är ju så ful att den faktiskt är söt....köp en till maken med vet jag ;-)

Natti natti/caja

Livet på Berget sa...

Instämmer med Caja, låter som han behöver en egen :). Ja nu vill man ha jul, motivationen är i botten.
Kram
/Sara

Cajsas Faster sa...

Vilken ful gris.. men förhoppningsvis uppskattad:)

Ha en skön kväll. Vila och andas lite också! Kram

Caroline L sa...

Grisen ser ut att va lite mixad med flodhäst, men hunden blir säkert glad (om den fortf är hel på fredag)!
Kram

Angels & Roses sa...

HEJ! Tänkte kika in och önska dig en riktigt GOD JUL. Tar en liten paus nu. Hoppas vi hörs igen efter jul. STOR kram och må gott.