onsdag 22 december 2010

Ledighet o snökaos.


Åhh shiiit vad skönt med ledighet.
Vi överlevde storshoppingen idag, blivande maken o jag är ett superteam när det kommer till effektivitet.

Kvällen har kantats av paketinslagning och mer tillverkning av Julgodis, blivande maken tillverkade-jag provsmakade..helt rättvis fördelning såklart ;) 
Nu sitter vi o myser med tända ljus o väntar på den kommande snöstormen..
Hoppas dom håller vad dom lovar för jag ÄLSKAR sånt (o)väder!!



Vad har alla ni gjort idag?
Stressat eller bara myst?

Ha en underbar kväll o en riktigt skön sovmorgon..det ska vi ha!

Kraaaaaaaaaaaaam

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Efter jobbet var maken och jag och handlade all julmat. Det blir att komplettera i morgon för det var tomt i vissa hyllor!? Vi köpte iaf en stooooor färdigkokt julskinka. Hemkommen plockade jag upp matvarorna och maken griljerade skinkan. Har precis avnjutit tre skinkmackor....mums!

Man kan ju undra, kan det verkligen bli mer snö???
Kram,
Regina

Caja sa...

Vackert som vanligt på din blogg i både skrift och bild. Vad jag har hittat på får du läsa inne hos mig.

Ha det bäst, krama varandra/caja

bakom berget sa...

Här har det varken handlats eller städats. Jag jobbade sista dagen innan jul idag, så imorgon ska jag ha en härlig sovmorgon. Sen blir det väl till att röja antar jag.
Ha en jättegod jul! Kram Åsa.

Nattmia sa...

Ja snöstorm kan vara mysigt OM man är inomhus, OM jag vet att sonen inte är ute och kör bil, OM jag slipper skotta sen ;-) Men annars är det mysigt :-)

Ha nu en härlig lille julafton..

Kram Mia

skifferhuset sa...

En riktigt fin och God Jul önskas er! Kram Iréne

Skogslyckan sa...

Jag önskar dig och de dina en riktigt varm och kärleksfull jul!
Kramar Pia

Annbritt Schmützer sa...

GOD JUL till dig och din familj!

Här är det jobb jobb jobb med 2 butiker och ingen personal mer än jag och sambon hinns det varken städas eller handlas.Man får ta till paniklösningar på jul afton..
kram