onsdag 1 december 2010

Kärlek till dig..

Till min älskade..



Du är det finaste jag vet,
du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.
Du är min ledstjärna och vän,
du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod, mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.
Friheten är ditt vackra namn,
vänskapen är din stolta moder,
rättvisan är din broder, freden är din syster,
kampen är din fader framtiden ditt ansvar.
Ja du är det finaste jag vet,
du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna,
som vågorna, som fåglarna,
som blommorna på marken.
<3
*-------------------------------------------*

Läget hos svärfar är oförändrat, vi är väldigt tacksamma för ert stöd o fina kommentarer!
Tack!

För att inte snöa in helt på detta..eller ja tydligen ska det ju bli snöstorm här så det gör vi väl oavsett MEN nu till något POSITIVT!

1. Imorgon fyller sonen 9 år! Spänningen är outhärdlig för honom..

2. Blivande maken har vunnit en weekend till LONDON den kommande helgen!

Eftersom läget här är lite osäkert så har han valt att ge bort resan till min mamma o dottern. Inte nog med det så bokade han om till en närmre flygplats o betalade över 2000 kr för besväret.. 
Kan säga att spänningen är outhärdlig för flera här alltså ;)
Han är så snäll att det nästan gör ont att umgås med honom *ler*

Love u all!

Kraaaaaaaaaaaaam

från blivande maken
+

Ps. Imorgon kommer jag att dra vinnarna i min utlottning så håll tummarna när ni sover!! ;)


16 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå jag kan höra Björn Afzelius sjunga raderna du skrivit...det är kärlek som får oss att orka när livet bjuder på berg-och-dalbana. Jag önskar att allt ska bli bra, att svärfar ska må bättre, att grabben får en fin födelsedag och att resan för din mor och dotter blir trevlig.

Styrkekramar till er alla!
Kram,
Regina

Charmigt lantligt sa...

Oj oj!
Här råkar de komma en tår med, den sången är så vacker. Och ni verkar så goa mot varann.

Ta hand om varandra och jag håller tummar och tår att allt ska bli bra med svärfaren.

Grattis till sonen!

Kraam tänker på er!

Vita Falkens Lantliv sa...

Tror jag att han är helspänd om han fyller 9 år! Hälsa och gratta så mycket;)
Fortsätter hålla tummarna för svärfar och kramar om er bägge så mycket!!!

Susanne

bakom berget sa...

En sån "Guldklimp" till man du har! Var rädd om honom!
Grattis till nioåringen och varma tankar till din svärfar.
KRAM från Åsa.

skifferhuset sa...

Kramar till er alla och tankar till din svärfar! Kram Iréne

Måd - Himla lantligt i My Precious Home sa...

<3 Må allt gott komma till Er Git <3
Blir VARM av den KÄRLEK till människor din blivande har, (lik min Leffe). Vi har tur som har såna män vid vår sida.

Styrka & värme i massor till Er båda. Hoppas din svärfar blir frisk FORT.

Kramar

Måddan

Elle sa...

Den fina texten ger mig glänsande ögon igen!!
Jag kan inte hålla tummarna inatt, dem håller jag redan för svärfar din, så de är upptagna!
Räcker det om jag håller käften när jag sover...?
Kramar till er allihop!!!
Elle

Gunilla sa...

Din blivande är ju värd sin vikt i GULD, var rädd om honom.

Jag blir riktigt rörd över all omtänksamhet som sprids i din omgivning och många tankar till din blivande svärfar.



Håller tummarna än.
Kram/Gunilla

Vardag och flärd sa...

Det var en fin kärleksförklaring till din blivande make, jag förstår att han är nåt alldeles speciellt! (När blir han din äkta make??)
Hoppas din son får en härlig födelsedag när han blir hela 9 år, det är stort!
Skönt att det finns lite glädjeämnen för er när ni har det oroligt med din svärfar.
Kram Eva

Lilla Kullan ♥ Maja sa...

Härligt inlägg!.:-) Kram Stina

Nyanser av vitt sa...

Åh vad spännande med födelsedag och resa till London. Vad underbart fint du skrivit.
Och du vet vem du ska dra va :O)
Kramis

Annelie sa...

Ååhh så vackert och fint,både texten och det din blivande gjorde..:) Det är omtanke och kärlek de..Ha det riktigt bra nu och pussas mycke..:)) KRAAAM/Annelie

Caja sa...

Kunde inte låta bli att nynna med....

Styrka åt er båda sänder jag denna torsdagskväll!

Klart jag håller tummarna....är jag med i tävlingen??? förvirrade jag har dålig koll....f-låt...hoppas jag är det då...

Kramar i massor och ett stort grattis till blivande 9 åringen/caja

Luiza sa...

Det skär i hjärtat att behöva läsa om tillståndet på din svärfar =(! Jag hoppas verkligen att han kryar på sig!!!

Vilken grej!!! Att vinna en resa och sedan ge bort den, och dessutom betala! Han är helt fantastisk, din blivande make!
Hoppas sonen får en fin födelsedag.

Ta hand om er!
Kram/
Luiza

Hanna sa...

Ta hand om er.
hanna

Vitt för själen sa...

Stor kram till ER ALLA!
/Sophia