lördag 4 december 2010

Jag har fått kritik!!


Anonym sa...

"Vackra bilder på din blogg

- MEN VAD DU SVÄR!

o skriver svordommar

Det sänker hela sidan"


Denna kommentar fick jag i mitt förra inlägg.
 Jag hör din kritik fast jag tänker behålla min profil men JÄVLAR vad mina trogna fina uuunderbara läsare reagerade o blev arga!!
Blev helt tårögd att ni tog mig i försvar, vill bara krama om er allihopa!! 
 <3

Till anonym tackar jag för att du tycker bilderna är vackra men svordommarna tänker jag inte göra något åt.
Inne hos mig och många av "de mina" så har vi det högt i tak, pallar man inte det så får man surfa vidare helt enkelt.


Detta lilla tidningsurklipp har jag haft ända sedan tsunamin, visst känner vi alla såhär ibland..den där snubben får allt skärpa till sig lite!
(nu kommer jag trologtvis få en blixt i huvudet och skarp kritik från alla religösa??)

Nu ska jag fixa middag-tacos, sveriges nationalrätt ;)

Ps. Vad skönt att höra att vi inte är ensamma om att utesluta en släkting..tack för att ni delade med er!

15 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Jaha då är det nog bara att vänta på att jag med får kritik, för jag svär också väldigt ofta;) Skiter fullständigt i det, jag svär mycket när jag pratar och sån är jag, ta det eller läs någon annan blogg;)

Jag älskar ditt sätt att skriva så jag stannar mer än gärna här och läser dina svordomar:)

Kram Susanne

Susann... sa...

Har inte sett "kritiken", men man ska väl vá SEJ SJÄLV på SIN blogg ?
Vi är ju olika....& så fasligt é det ju inte :)

Bibban sa...

Jag ger blankaste fan i om du svär eller inte, det hör liksom till när andan faller på ;))

Carina sa...

Hej Git!
Du är ju helt underbar! Jag svär som faan oxå och det står jag för precis som du gör, fortsätt på ditt vis annars blir det ju inte din blogg! Hoppas din svärfar mår bättre, ja hela familjen!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Nattmia sa...

Det finns alltid de som inte gillar ens blogg och det är ju tur kanske :-)
Tycker bara det är lite fegt att vara anonym.. Hellre svordomar från dig som står för det än en anonym som tydligen inte står för sin kommentar ;-)

Kram kram
Mia

Farmor Agge sa...

Hahaha..den däringa anonyma har säkert inget liv...:) Klart som fan att du ska svära om du vill...Är ju din blogg tål man inte sånt ja då får man surfa vidare!!!:) Ha en skön kväll!!!!Kramizzzz..

Livet på Berget sa...

Hum jo jag har också fått kritik för att min blogg liknar många andras :). Hepp då tror jag vi är lite busted allihopa :). Har då aldrig reagerat på att du svär antagligen för att jag är helt hopplös själv på det. Nå du gör rätt i att skita i det, man är som man är och passar det inte så move on :). Kramen Git nu ska jag försöka stoppa i Mini nått, hon är sjuk och äter inte men visar naturligtvis intresse för att äta precis juuuust när mamma sätter sig vid datorn. Uttjatat trick....
/Sara

Ninnis familjeliv sa...

Det finns alltid endel som ska peka på alla andras "fel". Bry dig inte om det! Men jag kommer gärna hit och jag tänker fortsätta med det! Ha en fortsatt trevlig helg! kram Nina

Black Iris sa...

Det var det värsta!!! Jag har inte haft möjlighet att hänga med på det här men du ska veta att jag beundrar dig som person, som bloggvän, som mamma, som blivande fru m.m. och jag ger väl fullkomigt sjutton i om du svär eller inte. Du är rolig med underhållande inlägg och du verkar vara den dotter jag skulle velat ha så STOR KRAM till dig och skit i allt skitprat.

Kram Maidi

Caroline L sa...

Vad fan, klart att det ska vara bloggarens ord och inget som ska behaga andra. Jag svär som fan, men har inte ett dåligt ordförråd som många "ordentliga" tror. Möter jag en person som jag respekterar kan jag visa hänsyn och tänka på mitt språk.
Git, du verkar vara en helskön typ.
Go baby go! <3

Vardag och flärd sa...

Jag tycker du är helt underbar! Du är så rak och så fin, jag njuter av din blogg. Önskar jag var mer som du, jag känner mig feg ibland och vågar inte skriva nåt "opassande". Men på jobbet är det annorlunda för jag vet att där räknas jag.
Och du - inte behöver man umgås med någon man inte stämmer överens med bara för att man är släkt!
Fortsätt att vara den du är!
Kram Eva

Charmigt lantligt sa...

Stå på dig Git, din humor är helt underbar och tack vare dina svärord så kan jag sätta mig in i de du beskriver och de är då jag skrattar (fniss)!!

Tack för ditt inlägg på min sida (de värmde) de kortet tog jag när jag var på julmarknaden ute på Nösund förra helgen. Tog många fler fina kort men de blir så konstigt när jag lägger ut dem här tyvärr, vet inte vad som hänt med blogger. Tror många av er bloggare har nåt program ni använder er av (ni har ju så fina sidor) , men vad heter det, nån som vet?

Ha de gott

Kram på dig

Disa sa...

Tja, vad säger man?!?! kritik är väl bra iofs, så man vet vad folk gillar och inte gillar.
Men när det kommer till personlig åsikt om hur man är och bara EN påpekar det, så är det nog bara att ta det med en nypa salt.
Själv föredrar jag människor som är sig själva i sitt sätt att uttrycka sig och att det svärs här och där...jaha..vatta häck, jag är nog fan inte ett spår bättre ;)
Det ramlar in både jävlar och satan ibland, beroende på om jag inte hittar ett värre ord att använda vid tillfället eller inte :) Fortsätt du i DIN stil, för det är ju vad hela bloggen handlar om!
Ha en skön Söndag och 2:A Advent!

Vicky Pedersen sa...

Tänk att det alltid är anomyma som skriver negativa saker. Jag gillar din blogg skarpt med eller utan svordomar. Det är morgonens höjdpunkt att kika in och läsa. Ska dock bättra mig på att kommentera. Hoppas Svärfar mår bättre. Kram Vicky

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Lågt ... mycke lågt !!!

Tycker att din blogg e galet underhållande, inte bara tutt-i-nutt utan raka rör och lite hej och hå !!! Me lajk a lot ....

Inredning blandat med famlijens tokigheter e = en blogg värd att läsas !!!!

Keep on girl


Kram Jessica