onsdag 8 december 2010

Jag älskar er..o några till..

Ni gör mig så glad, jag riktigt längtar efter min stund på dagen då jag får sitta vid datorn o kolla kommentarer samt att hälsa på inne hos er! (nej jag har INTE tagit droger)

Idag är jag extra tacksam o kär i:

*Er, ni är så godhjärtade, fina o balla människor.
*Blivande maken som alltid köper mitt favvo-godis till
mig fast att jag ej bett honom.
*Barnen, vi var ute o åt på en kinarestaurang innan..mysigt!
*Marabou som uppfunnit "Never Stop", man stoppar in valfri mängd i 
munnen o låter de ligga på tungan tills de "poppar" o ut rinner himmelsk choklad!


Söta Elle har gett mig en Award!
Med tanke på texten tror jag hon syftar på att min blogg har en viss attityd..ställer mig helt frågande inför detta!
Tydligen skulle man nämna 3 egenskaper..bra eller dåliga..vi kör blandat!

1. Jag vill alltid väl men ibland blir det bara så j-vla fel.
2. Har väldig social kompetens på jobb.
3. Har INGEN social kompetens privat.

Imorgon ska jag umgås med en av mina vänner som jag oxå är ledsagare åt.
Vi ska fika, snacka skit o dricka kaffe tills vi skakar ;)

Nu kan man ju undra varför jag inte har bilder på julpynt o saker jag fick av london-resenären(dottern)?!
Har använt mig av arkivbilder, den som spar han har :)
När jag kommer hem på kvällarna är det mörkt förstår ni och
blixtbilder försöker jag undvika men imorgon slutar jag tidigt o då jäklar!!

Ikväll SKA det bli en tidig kväll för det total-sket sig igår..

Kram på er alla söta!

13 kommentarer:

Annelie sa...

Å jag är kär i dig..hahahaha..Du har ju en underbart rolig,härlig,fin och ärlig blogg..Love it!!! Jag har upptäckt en ny choklad Tarragona med cashewnötter ååååå den är bara så bäst,den läre du testa...En halleluja moment..haha..Ha en riktigt mysig kväll nu...KRAAM/Annelie

Caja sa...

"Att inte kunna älska är som att ha en stor vit flygel stående med locket låst när man tappat bort nyckeln."// Anton Tjechov

Du har definitivt inte tappat bort din nyckel...och det är vi tacksamma för ;-D

Tack kära du-jag tar åt mig på direkten, kärleken är besvarad!
Bloggis+bloggis=sant *fniss*

Ha en fin kväll/caja

Elle sa...

Vem längtar inte efter att få sätta sig hos sina vänner i datorn en stund...??
I ♥ U 2!!
Ha en skön kväll!
Kram Elle

bakom berget sa...

Gott att det finns såna som du! Man blir genast lite gladare.
Ha en skön kväll! Kram Åsa.

Farmor Agge sa...

Gokväll!!!:)
Ja när man kikar in hos dej blir man alltid glad....:)
Ha en skön kväll!!!!Kramiz..

Vitt hus med svarta knutar sa...

En så passande award har sällan skådats! Grattis! Du vet att jag gillar att kika in hos dig och att jag gillar din "attityd", är jag sur eller ledsen blir jag glad, är jag glad blir jag ännu gladare.

Nu är det snart dax att natta, hörrö!
God nattkram,
Regina

Angels & Roses sa...

Å vilket fint inlägg vännen! Du är också älskad ska du veta =). Härliga inlägg, man får skratta ibland så mycket så man nästan kissar på sig hihi. Härligt gjort av din blivande make. Jag längtar också till bloggandet men ibland finns det inte tid. Det är som en drog det här hahah KRAM

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Enkelt sagt.... you got it girl !!!!

Underhållning, lite jävlar annamma, och massa fiiina bilder från ett fint hem, me lajk ö lot !

E ny i inrednings-blogg-världen men jag gillart ...

Kramen !!

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag älskar dig määää ;)
Grattis till awarden!!! Jag älskar verkligen never stop med, så fantastiskt gott!!!

Kram Susanne

Nattmia sa...

fina du :-D
Fortsätt vara DU så är jag helnöjd..

Ha en underbar torsdag..

Kram Mia

Skogslyckan sa...

Ha ha hej goa du, och grattis till awarden! Ja attityd det har du i massor..ler. Håller med om att det är så mysigt att ta sig en bloggstund. Men mitt favoritgodis/snacks är ostbågar. Men jag undiker det vid datorn. Tangenterna får en sån konstig nyans då...
Kramar Pia

Filippa sa...

Härligt att det finns fler därute som liknar en själv när det gäller social kompetens. Jag skriver också under på punkt 2 och 3 :)

Kram F

Märta sa...

Ska bli spännande o se London-inköpen!
Ha det gott!
Märta