tisdag 21 december 2010

Godis-skänken del 2.

Jo jag VET att bilderna är suddiga, tänkte bara klara av det så ni inte sitter o retar upp er i onödan ;)

Imorgon kväll ska det handlas Julmat o några panik-klappar, ni vet såna klappar som man tar..stirrar på..funderar..köper o sen ångrar sig totalt när man kommer hem :)

Det härliga med att handla imorgon är att alla andra oxå ska göra det just den dagen.
Trångt, snäsigt o sådär härligt julstressgemytligt.
Igår var jag på Ica Maxi kl 12 på dagen för att handla lite till jobbet, kan ni fatta hur mycket folk där var o storhandlade inför Julen..mitt på dan!!
Är det bara jag o kassörskorna på Maxi som jobbar fortfarande?

Gotteskänken, påfyllning av mer fettbildande anländer dit imorgon.

Imorgon är det Julavslutning utanför barnens skola kl 07.40, troligtvis är det -16 grader då som imorse..jag kommer att dö.
Efter det ska jag till jobb o ha avslutning, sen väntar ledighet tills den 10:e Januari!
Wohoo!

Har ni det bra därute i kylan?

Ps. Glöm inte min utlottning, klicka på bilden längst upp till höger för att vara med!



5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas, hoppas jag hann först till godis-skänken!!!

Du här är en till som jobbar, var och köpte gran efter jobbet, sen in på ICA för några småsaker, herrigu vad folk 18.30. På hemvägen visade termometern -25 grader.

I morgon får vi trängas, då ska all julmat handlas, bäst jag gör listan klar nu!

CU. Kram,
Regina

Vitt hus med svarta knutar sa...

YEEEES, jag hann först;-)
Kram,
Regina

Sari sa...

Fin godis-skänk du gjort iordning!!
(Hu, så mycket onyttigheter vi stoppar i oss nu... Men det är ju så gott med allt..)
Jag jobbar också en dag till. Sedan är det efterlängtade jullovet här! Så som jag har längtat!! Det ska bli sååååå sköööönt!
Jag önskar dig en riktigt fin jul!
Kram Sari

pysseltanten sa...

Oooo va de ser gott ut....=))))
Här kan man inte ställa fram det sådär mysigt, utan att få allting väääldigt BEHÅRAT....av odjuren då....Jaa..alltså...inte BARNEN...utan katterna...;)))))
Med barnen hinner det KNAPPAST bli behårat...det hinner knappt landa i en skål innan det är slut...:)))
Gissa vad?!..
Vi ska OXÅ iväg o handla imorrn...
sisådär vid FYRA-snåret...när ALLA..andra e ute....:))
Visst e de myyyyyysigt?....hihi...
Ha de nu härligt...o glöm inte ta på de VASSA armbågarna...=)))
Kraaaamizar Git---Git....:))

Susann sa...

Ja, det finns få människor som jag är ngt avundsjuk på...du är en av 2. Vilken himla massa julgodisar du har, herrejisses ! Här får man nöja sej med skumtomtar, lussebullar, pepparkakor & glögg.
Hoppas du överlevt julhandeln idag.
Vi klarade oss galant igenom den :)
Varma julkramar Susann