fredag 24 december 2010

God Jul!


I skrivandes stund är kl 00.16.
Har varit en lugn dag med de sista förberedelserna inför den stora dagen samt en en mysig kväll hos mamma.
Nyss satt jag på golvet vid granen när blivande maken kom in:

- Imorgon är det den stora dagen!
-Mmm..
- Vad är det?
- Det e sorgligt..
-För att vi har pysslat o grejat en hel månad o sen är det över på 1 dag?
-Ja, jag har ju inte hunnit njuta!

Tänk att han visste exakt vad jag tänkte, sådär gör dottern oxå ofta.
Antingen är de extremt bra på att läsa mina tankar eller så är jag lika hemlig som en vidöppen bok.

Men det är ändå härligt, nu SKA jag njuta!

Tack för alla fina Julhälsningar ni har skickat, ni är bara bäst!

Kramar o kärlek till e alla fina o ha en underbar Julafton.

7 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Önskar dig en alldeles förträfflig jul! Mys, mys, mys i många, långa dagar!

Kramis Lisa

Caja sa...

jaaaa, njuuuut! Det ska jag med! Kraaaam/caja

Uttan sa...

God Jul!

Kram!

emilias gömmor... sa...

Önskar dig och din familj en god jul!

Kram Mimmi

Farmor Agge sa...

Kikar in för att önska dig och din familj en God Jul!!!:)
Kramiz på dej vännen!!!

Annelie sa...

NJUUUT NU..Å ha en underbart skön julafton...Stooor snöbollskram från mig../Annelie

Caroline L sa...

Fast aftonen är sen GOD JUL!