torsdag 30 december 2010

En glimt av mig..



Rotade i arkiven idag o fann några bilder på mig.
Oftast är det ju bilder på hemmet, barnen o blivande maken eftersom jag slänger de få som finns på mig.
Jag har insett att jag faktiskt inte bara blir dålig på bild utan måste tydligen se ut sådär helt enkelt..OMG!
Jaja, såhär i slutet av året bjuder jag på en liiiten glimt av mig.

O ljuva spanien-semestern o dess drinkar med min tjocka strumahals?! :o

Ganska ok, är totalt nerdrogad inför flyget*L*

"Mamma, kolla hit!!"
Tillgjort?! Hur menar ni då??

Over and out!


10 kommentarer:

Elle sa...

Vilka konstiga glasögon du har...är det modernt i Sverige nu eller?
Tycker du ska skaffa kontaktlinser istället!

Cajsas Faster sa...

You look great!/ Kram

Huset vid ån sa...

Hallå vännen!
Hoppas allt är bra med dig så här av slutet av året!

Själv har jag nyss ätit pizza och känner mig både tjock o proppmätt....Tur att man ska börja det nya livet efter jul! Fniss...
"du har väl hört den förut....."

Vad fin du är på bilderna, alltid kul att se ett ansikte på bloggerskan! Men man kan ju nästan tro att du ska vara med på Efterlyst med "överskuggande" ögon! Nästa gång vill jag se hela ansiktet! Fniss....

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kramis Therese

Camilla sa...

Hej Git! Härligt att få se en liten glimt av dig! Men som sagt, inte behöver du väl dölja ansiktet;) Ville bara titta in och önska dig och din familj ett gott nytt år! Kramar Camilla

Farmor Agge sa...

Hej!!!
Kul och få se en bild på dig... El ja nästan hela dig.:)
Nädu här blev inte mycket gjort idag innan jobbet. Bäddade och duschade,läste i en bok,pillade navelludd.:) Gött och bara slappa!!!Kramiz på dej vännen!!

Anonym sa...

ELLE; det är solglasögon !

Caja sa...

Tänk...i min värld var du brunett ;-)

Natti fina Git/c

Skogslyckan sa...

Tack för all inspiration och goda skratt och leenden under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
Här kommer årets sista varma kram
från Pia

Caroline sa...

Är det säkert att du inte är kriminell?:-D
Det är jag, pyttelite;)
Gott Nytt År!

Vitt hus med svarta knutar sa...

I nästa inlägg kan du väl visa de bitar du tog bort från fotona i detta inlägg, så kan vi själva pussla ihop varsin Git;-)

Tack för ett underbart år med många glada skratt. Ibland har jag dagar efteråt kommit på något du skrivit och fått skratta igen. En del bilder har etsats sig fast...Du sätter även ord på saker som upprör, berör och väcker känslor och tankar. Tack goa bloggvän!

Nu önskar jag dig en fin nyårsafton och ett underbart 2011. Vi ses!
Kram,
Regina