måndag 6 december 2010

Dom är på väg!!




Just nu sitter dottern o mamma på Heathrow för att få flyga hemåt, givetvis är planet 1 timme försenat..
Jag vill ju träffa den där vetgiriga, ironiska, sarkastiska, fina personen NU!!
Hmm..det där beskrev visst både min mamma och dotter..ja då har jag väl saknat bägge lika mycket helt enkelt :)

Förr följde jag aldrig program på tv men det har blivit ändring på det..
Likt ett pensionärs-par följer vi Halv åtta hos mig, Böda camping o Pensionärsjävlar slaviskt.
"Nu börjar det!!" skriks ofta här följt av elefant-klamp från olika våningar.

Hämtat mina glasögon idag, de är fina och eftersom dessa är utan båge(skalmen sitter fast i glaset direkt) så känns de enormt lätta.
En nackdel är att nu ser man mina ögon helt, innan doldes de lite av bågen..
Åhhh..nu måste man börja fin-sminka sig oxå!!
Att man aldrig kan få vara lycklig.. *suck*
;)

SHIT, snart börjar Halv åtta hos mig!
Måste rusa..............


Kram

5 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint hjärta. Här följs också halvåtta hos mig.
Kram
Hanna

Sjabbig men chic sa...

Ja, vissa program fastnar man för. Och det är väl jättebra! Då måste du ju shoppa lite nytt smink och det är ju superroligt!

Kramis Lisa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är en superdålig TV-tittare och varit lite stolt över det på jobbet. Men...nu har jag slaviskt följt: bonde söker fru; top model; ensam mamma och idol. Fyra timmars TV-tittande/vecka! Tre av programmen har säsongsfinal, så nu blir det bara 1 timme/v.

Ser att det hänt saker här sen jag var på besök sist...inte ska du ändra ditt språk...då är det ju inte du...

Julklappstips: en hund till maken och en sovsäck till sonen. Du får väl önska dig lite smink nu när du har nya glasögon.

Skönt för dig att få hem mamma och dottern. Jag tycker om när alla är på "plats".

Må så gott!
Kram,
Regina

Skogslyckan sa...

Ha ha...har inte sett några av dessa program. Jag följer bonde och idol, och det är säkert tantvarning på det med....
Kram Pia

Sirpa sa...

Hej vännen!
Ja, här är jag :)
Tack för din hälsning!
Orken....försfunnen!
Önskar dig en fin tisdag!
Kram Sirpa