måndag 13 december 2010

Dagdrömma på jobbet..

Med risk för att vara tjatig så måste jag visa  trappräcket igen, är såå nöjd med blivande makens insats.
Den händiga söta människan hade middagen färdig när jag kom hem från jobb idag, han hade dessutom gjort sina specialar-vitlöksbröd..MUMS!

Finaste räcket.

Igår doftade(stank) det apelsin ganska kraftigt här..torkade en hel massa i ugnen.
Nu ligger de vackert i en av glasburkarna i köket, vet ej om jag ska använda dem eller om de ska ligga där o se vackra ut bara.


På ett möte idag satt jag vid fönstret o tittade på lägenheterna mitt emot. 
Funderade lite på vad det är för personer som bor där.
I ett av fönsterna stod det massor av julstjärnor och hängde fina julgardiner, medans grannen enbart hade rengöringsmedel o skräp i sin fönsterkarm.
Varför har man det i fönsterkarmen? Är personen nogrann med att ha rent men inte så ordningsam? Kanske är det en blekfet ensam man som..

"Git..GIT..GIT! Vad tycker du om förslaget?!?"

Men åhh, Tänk att man aldrig kan få dagdrömma ifred på jobbet..

;)


11 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Du är härlig! Och apelsinskivorna ser härliga ut, blir fint i glasburk.
Kram Eva

Nattmia sa...

Men vad fasen är det för jobbarkompisar som stör i dina dagdrömmar ;-)

Kram Mia

Caja sa...

"Allt börjar som någons dagdröm."
//Larry Niven

Härligt med färdig middag, de älskvärda männen är guds gåva till oss kvinnor inte sant?!

Mina torkade citrusfrukter som jag gjorde förra året förvarade jag i en stor fin glasburk....vackert är det och sen de väl torkat färdigt så doftar de ganska gott faktiskt ;-D

Ha en fin dag min vän, den är som gjord för nya dagdrömmar!

Kram/caja

skifferhuset sa...

Inte får man väl bli störd i sina dagdrömmar!? ;) Jag har oxå en man som brukar ha maten klar på kvällen när jag kommer från jobbet, det är guld värld! Ha en fin dag! Kram Iréne

Elle sa...

Förväntar du dig verkligen en kommentar av mig idag??!!!

Ok...
fina apelsiner!

Elle sa...

...vitlöksdoftande karlar hittar man väl på varenda pizzeria?
*blink*

Lizas Lantliv sa...

Så fint det blev!!

Ha det bra!

Mvh Liza

Camilla sa...

Jag håller med, du är baar för HÄRLIG!!!!! Rolig är du med som tusan! Kramar Camilla

Vitt för själen sa...

Hej Git!
Så superfint trappräce!
Kram kram Sophia

sandra sa...

Men du inte illa. Räcket blev super fint. Vilken man, ska säga det till karln min så han får en liten pik:) trevlig tisdag
kram sandra

Annelie sa...

Hahahhaaa...Guuud va rolig du är..KRAAAM/Annelie