torsdag 18 november 2010

Utrensning o förväntningar.


Häromdagen köpte jag denna fina kroktavla åt blivande maken.
Det känns lite märkligt att ge honom sånt som jag själv tycker om för då kan man lätt tro att det var för egen vinnings skull o så skulle jag aaaaldrig göra!


Tofs, det är jag o Maria Montazami som varit på gemensam shoppingrunda :)

I helgen är det ok att börja pynta, kanske redan imorgon åker jul-lådorna fram.
Shit vad jag längtar!
Har ni börjat?

För övrigt har vi haft rejäl utrensning av allas kläder idag.
Det var fram med sop-säckar sen haglade frågan "Spara eller slänga?"
Alla var duktiga att slänga kläder som man även var lite tveksam med.
Även JAG slängde en del som jag inser att jag troligtvis aldrig kommer i igen..
Med handen på hjärtat, vem pallar svälta sig liksom?

Har ni förresten märkt att Jul-reklamen på tv pågår för fullt..härligt!
Jag har även hört att de pyntat alla träden med belysning på huvudgatan genom vår stad. Varje vinter kör vi igenom där säkert hundra ggr bara för att jag ska få beundra dessa o jobba upp julstämningen..Åhh vad de är vackra!

Imorgon Fredag!
Fett najs som ungdomarna säger, dvs jag *ler*

Kram

3 kommentarer:

Elle sa...

Men det är väl klart att man köper saker man tycker om själv...inte tusan ger man bort något man tycker är fult??!

Tack förresten för ditt tips, du träffade faktiskt rätt...för både mossa och ljusslinga fanns med i mina funderingar!
Ser du, vi är nog rätt lika iallafall!! :D
Och svårflirtade är vi inte heller!

Längtar också till fredagen!! Äntligen heeeelg!!
(ja, även hemmafruar längtar till helgen!! :P )

Ha en skön kväll!
Kramis
Elle

Vita Falkens Lantliv sa...

Kroken var snygg:) Klart man köper något man själv gillar!

Skönt att göra en rensning av gamla kläder, det behövs rätt så ofta när barnen växer.

Kram Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Tack vännen jag fick min snö tack vare ditt tips;)

GLAD NU!

Kram Susanne