tisdag 2 november 2010

Utlottning!

Wohoo!!!

Idag passerade räknaren 25 000 besökare o detta firar vi såklart med en utlottning.

Jag är så himla glad över alla nya och "gamla" besökare.
Tänk att så många av er kikar in till mig dagligen!?!
Ni är underbara... *snyft*

I min utlottning är alla välkomna att deltaga, har du ingen blogg så skriver du bara din mailadress tillsammans med din kommentar.

1 lott=lämna en kommentar i detta inlägg.

3 lotter=lämna kommentar o länka hit med en av bilderna.

Glöm inte skriva hur många lotter du tar och vilket pris du föredrar.



Vacker zink-korg.


Underbar plåt-ask.

Vinnarna dras den 1/12.



Kram

68 kommentarer:

Vildrosen sa...

GRATTIS till besökar antalet. Är i din gärna med och provar lyckan i utlottningen. Skulle jag ha turen att vinna, avgör du vad jag vinner. Tar 3 lotter.
Ha en härlig dag.
Kram

monikanen sa...

Grattis till alla besökare:)
Jag har ingen blogg så jag tar en lott.
Må så gott <3

Kram Monica

monikanen@yahoo.se

Skogslyckan sa...

Gratulerar till 25 000, vilka hisnande siffror. Klart man vill vara med i ditt lotteri. Jag har fixat länkningen och kniper tre lotter. Korgen gillade jag!
Kram Pia

Elle sa...

Wow, vilket besökartal, GRATTIS!!

Utlottning igen...
Jag deltar med tre lotter, länkar naturligtvis!
Låter mig överraskas...adressen har du ju redan! *blink-blink*

Ha en skön dag!
Kram Elle

PS. Laddar batteriet....

Huset vid ån sa...

Hallå där!
Här var det utlottning igen, bäst att man hänger på....Nu när även jag lärt mig länka!

Jag tar 3 lotter och vill gärna vinna korgen! länkar så klart...

Du fick min adress hoppas jag....

Kram Therese

Caroline L sa...

GRATTIS! Deltar med en lott och vill helst vinna plåtburken :)
vitabergenserik@hotmail.com

Camilla sa...

Åh Grattis vad kul! Följer din blogg dagligen. Vad kul med en tävling igen. Jag vill gärna delta med 3 lotter. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha korgen. Kram och ha en bra dag! Camilla

Camilla sa...

Åh Grattis vad kul! Följer din blogg dagligen. Vad kul med en tävling igen. Jag vill gärna delta med 3 lotter. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha korgen. Kram och ha en bra dag! Camilla

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag får 1 lott.
Skulle jag vinna så vill jag gärna ha Zinkkorgen.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Hem ljuva hem sa...

Grattis till alla besökare, så det är här de håller till.. hihi. Jag vill gärna vara med i din tävling, när jag såg den lilla zinkkorgen så tänkte jag att den skulle vara superfin att sätta talgbollar i ute till vinterfåglarna. Så hoppas på tur för fåglarnas skull, ja även för min också. 3 Lotter och en massa tur.
Kram Anneli

Katrin sa...

Å, jag älskar dina underbara bilder. Man blir så glad! Den lilla zinkkorgen skulle göra sig fin med ett "jularrangemang"...

Deltar gärna med en lott!

//Katrin

katrin.pettersson2@spray.se

Vita Falkens Lantliv sa...

Kul med tävling!!
Jag tar 3 lotter och tror jag skulle valt korgen.

Jag förstår mycket väl att det är många som tittar in till dig;) *fjäskar* hahaha nä men allvarligt, älskar din blogg!

Kram Susanne

Nattmia sa...

GRATTIS till alla dina besökare :-)
Vad kul med en tävling och självklart vill jag ju vara med och jag tar 3 lotter.. Länk finns i min blogg..

Kram Mia

Elsa och Helena sa...

Grattis till alla besökare! Jag tar tre lotter, länkar så klart...korgen vill jag SÅ gärna vinna:)

KRAM Helena

ias corner sa...

Grattis till alla besökarna!
Jag vill gärna vara med och fira och kniper 3 lotter, länkar så klart från bloggen!

Ha en härlig onsdag!
Kram ia

Maria sa...

Grattis till alla besökare. Jag hittade din blogg o blev väldigt förtjust i den o speciellt dina fina bilder på kransarna.
Jag vill gärna vara med i uttlottningen av korgen.
Kram Maria

Jenny sa...

Hej Git!
Grattis till alla besökare!
Jag är gänra med i din tävling o länkar med bild från mig!

Skulle jag ha turen att vinna önskar jag mig zinkkorgen:)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Therese sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! :) Har länkat på min blogg så jag kniper tre lotter.
Trevlig fortsättning!
Therese

Therese sa...

.. och skulle jag ha turen med mig önskar jag zinkkorgen.

Susanne sa...

Hej!

Tar också en lott, och hoppas på att vinna plåtburken!

gotland(at)speedmail.se

Therese sa...

Jag kniper gärna en lott trots att maken tycker jag är galen som redan börjat plocka fram julen och "krimskrams" - så zinkkorgen är sååå välkommen att göra mina övriga zinkföremål i köket sällskap ;-)

Kram
Therese - Sockenvägens Söta

Anne B. sa...

Tar en lott, tack.

Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

Elina sa...

Undrbar blogg du har, trillade in här när jag såg din tävling hos någon annan. Vilken tur, återkommer definitivt. Jag är gärna mer i utlottningen. har länkat för extra chans så kniper tre lotter. Tack för en härlig tävling. Min favorit blev korgen då det var den jag nappade på när jag först såg din tävling ;)

Sirpa sa...

Hej!
Nu är jag här :)
Jag vill gärna vara med! Föredrar den vackra zink-korgen!
Länkar, 3 lotter!
Har det!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Härligt med så många blogg vänner!
Tar gärna en lott å hoppas på tur korgen är bara så fin.

kram katha

katharina.petersson@edu.norrkoping.se

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till 25000 besökare!! WOW!Jag önskar tre lotter, länkar hos mig. En liten änglaburk skulle vara fint att vinna.

Ha det bäst!
Kram,
Regina

Ps. Om du vill, har jag en utlottning hos mig.

Sofie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofie sa...

Grattis! Jag smyger ofta in hit till din fina blogg och kikar lite, fast jag lämnar sällan spår efter mig... *skäms*
Jag tycker att zinkkorgen är så fiin!
Ha en trevlig helg,
Sofie

Vaktmästarn sa...

Grattis!!! Inte konstigt att du har så många besökare, eftersom du visar så fina bilder, och har en alldeles egen stil som skribent!

Vill förstås gärna vara med i utlottningen och har länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/ och tar tre lotter.

Vinner helst den underbara plåtasken, för jag vet redan vad den ska användas till :)

Kram, Outi

My sa...

Grattis till alla besökare! Första gången jag hittat hit till din så härligt inbjudande sida med alla vackra bilder. Jag tar 1 lott.....skulle jag ha turen att vinna skulle jag önska zinkkorgen :)

/ My!

Anonym sa...

grattis till besöken och vilken härlig vinst. klart jag tar en lott..

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin söndag kram Linda

Mammasblommor sa...

Grattis till så många besökare! Vill gärna vara med i utlottningen och länkar med bild från min blogg för 3 lotter! Har jag turen på min sida vill jag gärna ha zink korgen!
Ha det gott!
Margot

Love and be proud sa...

GRATTIS!! Jag deltar gärna med 3 lotter! ;) Ha en skön kväll!

Välkommen till mig du också!

Anonym sa...

Hej
Vilken mysig blogg du har vill självklart vara med i utlottningen.
Hoppas på att vinna Zinkkorgen.

Har ingen blogg så här kommer mailadressen: kasoderman@hotmail.com

Mvh Katarina

Ninnis familjeliv sa...

Hej vilken fin blogg du har, med så fina bilder! Jag vill gärna vara med med 3 lotter! Korgen i zink skulle jag gärna välja om jag vann! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram Nina

ejmis sa...

Jag tävlar gärna, tre lotter tack =)

Kort eller plåtask spelar ingen roll, båda är jättefins!!

http://ejmis.blogg.se/2010/november/tavling-13.html#comment

Ann Catrine sa...

Vilken härlig utlottning,
med såna fina vinster.
Klart jag tar chansen att delta med tre lotter ;-)

Länkar naturligtvis!

http://mormormu.blogg.se/2010/november/verkar-som-om-jag.html

heavenandearth sa...

Halloj igen! ;-)

Jag ber att få gratulera till det stora antalet besökare! Tänk om jag får så många nån gång..!(dröm)

Jag kör hårt på 3 lotter o länkar hos mig!
Jag vill nog gärna vinna korgen.. men den lilla hjärtasken e inte helt fel heller...!

Kramen! Iréne

Anonym sa...

Åh Grattis till alla besökare =) Jag vill gärna vara med i din tävling och tar 1lott. Plåtasken är helt underbar,håller med dig! Ha de gottit//Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

skifferhuset sa...

Undrar när jag som ny bloggare är uppe i dina siffror *ler* lägger mitt visitkort här! Och är gärna med i utlottningen, tar 1 lott! Kram Iréne

Jaana sa...

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar om den fina plåtasken.

Har även länkat hit, på min blogg http://jaanasgottoblandat.blogg.se

Ha det!

ANNIKA sa...

Stort GRATTIS till alla besök!
Jag gillar verkligen denna zinkkorg som jag ej sett förut.
Hopppas nu på lite tur...
Tar en chans i tävlingen.
kramar
gustafsson.57@hotmail.com

Inga-Lill sa...

En lott.Jag har ingen egen blogg men vill gärna vara med. Grattis för alla besök :-) Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Vardag och flärd sa...

Blev helt betagen i den lilla zinkkorgen! Vill gärna tävla, har länkat och hoppas på tur denna gång.
Kram Eva

swimzy sa...

Heihei:)
3 lodd til meg:)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/giveaway.html

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Susanne sa...

Hej,,en ny som kikar in till dig...jag vill gärna vara med jätte fin..Länkar hos mig..
Susanne

Cajsas Faster sa...

Hej. Vill förstås vara med och tävla när jag hittar en tävling med så fina vinster// Marie
Tar en lott!:)

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Grattis till alla besökare.
Vilka fina saker du lottar ut, jag är gärna med och länkar till dig.
Mvh/Ing-Britt

Sanna sa...

Grattis till så många besökare. Vill gärna vara med och tävla och hoppas på att vinna den fina zinkkorgen. Fast burken är också himla fin. Svårt val.
Länkar inne hos mig.

Kram

TEFROSSA sa...

Hej Git!

Stort grattis! Jag är gärna med i tävlingen och väljer nog zinkkorgen, men kan absolut tänka mig burken cokså. Tar tre lotter och länkar!

Kram
Lena

Lena/isis sa...

Oj va´mycket besökare. GRATTIS!
Vill gärna vara med. Jag tar tre lotter. Har jag turen att vinna så väljer jag zinkkorgen.

Lena/isis

Hobbykällaren sa...

GRATTIS till alla dina besökare. Är gärna med i utlottningen och länkar för 3 lotter. Om turen är framme väljer jag den söta zilkkorgen. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Anonym sa...

Jag är med (:
Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/november/zinkkorg.html

Så jag tar 3 lotter tack.
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Gunilla sa...

Den korgen vi jag hemskt gärna hänga hos mig.

Tar tre lotter.
Länkar naturligtvis.

Hoppas på en himla stor tur.

Ha det gott
Kram/Gunilla

Fru W sa...

Är gärna med i utlottningen.

Östervik9 sa...

Hej i snöyran!
Vad kul med en tävling och självklart vill jag ju vara med och jag tar 3 lotter.. Länk finns i min blogg
Trevlig helg
Camilla

Gugis Pärlor sa...

Hejsan! Trevlig tävling du har och fin blogg med! Deltar med tre lotter så jag länkar!!

Kram Gugi

Anonym sa...

väldigt mycket grattis till den fina bloggen och så många besökare
självklart är jag med och tävlar
ulla
ubhagglund@hotmail.com

betong ute och inne sa...

Hej klart jag vill det, ja jag tar 3 lotter såklart, jag länkar dej genast...och jag föredrar zinkkorgen, jättefin!
Kraam Malin

Angels & Roses sa...

Grattis vännen. Vilken tur att jag inte missade denna tävling. Jag har också en om du vill vara med. Firar också många besök.Länkar med bild! Kram

Elina sa...

Jag har länkat till dig med en av de fina bilderna. Har jag turen med mig önskar jag den vackra zinkkorgen.

Lindas värld sa...

Hej!
Håller mina tummar och hoppas på en vinst av zinkkorgen!!!

ha en riktigt fin 1a advent!!
Linda

ekeborg@live.se

cat sa...

Oj, oj, vilket besökarantal! Självklart vill jag vara med och försöka vinna, länkar för att öka på chanserna.
Ha de gott. Catarina

Anonym sa...

Grattis till alla besökare!
Tar en lott och hoppas på den fina zinkkorgen :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Fröken Abbe sa...

Vilken söt liten zinkkorg! Den vill jag så klart försöka vinna! Jag har länkat och tar tre lotter.
Kram

Christina sa...

Hejsan! Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med och vinna den fina zinkkorgen.
Kram
Glömde, jag har länkat ;-)

Lindaskrypin sa...

Jag är med och jag länkar och kommenterar :-) = 3 lotter!

Vit Poesi sa...

Roligt med så många besökare, grattis!
Nu är jag lite sen, men har kanske lite tur ändå .-)
Jag länkar`= 3 lotter
kraaaam