onsdag 17 november 2010

Usch vad jobbigt jag har det!

Idag måste jag skrapa rutorna på bilen, mensen är på väg o jag har en lång dag på jobbet..
Ja ni ser, vissa har det skit-tufft här i livet faktiskt!! ;)

Denna bilden tog jag helt fräckt från nätet, min första känsla är att den se så myyysig ut men hur kul kan det vara att sitta i denna husvagn i den kylan med dörren öppen dessutom!?
Misär-familj? Ensam gubbe i skogen?
Drömboende för en utarbetad småbarnsmamma?

Ja det ligger helt enkelt i betraktarens ögon..


Kram

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Men visst ser det väldigt mysigt ut! Man skulle vilja kika in där i husvagnen lite. Det ser ut som om det är jul där inne.
Ha en bra dag...i alla fall!
Kram Åsa.

Caramel sa...

Ja, vissa dagar är livet hårt mot en!

Gällande den mysiga bilden på husvagnen så tror jag inte att det är någon hit med glasdörr mitt i vintern...

Jag tror att det är någon av tomtens nissar som bor där!

Önskar dig en bra dag, trots att det kanske känns som livet är emot en!

/Caramel

Marita sa...

Vissa dagar är bara så tråkiga..hoppas du har det bättre nu!
~marita~

Nattmia sa...

Verkar vara ett perfekt ställe att "gömma" sig på och med tanke på att det inte är frost på fönster och rutan i dörren så är det nog varmt där inne ;-)

Kram Mia