fredag 5 november 2010

Tortyr!



Hej alla fina bloggare!

Idag har jag o dotterna varit på ansiktsbehandling.
Första reaktionen på detta är "Oj vad lyxigt!" men Hell No!!
Idag var det lite extra jobbigt då jag fick tvålskum i näsan som bara tycktes växa då ångmaskinen höll på att kväva mig...har lite problem med att andas i ånga.
(Undrar lite om det vällde skum ur näsan..tyckte jag hörde ngn fnissa bakom mig..hmm ;)
Men det är ju INGENTING jämfört med portömningen, den som rör mina näsvingar nu är dödens lammunge!
Nåja, vi blev släta som barnrumpor..eller rättare sagt barnrumpor med blöjeksem efter denna tortyr-timme.

Ikväll ska vi iväg till blivande makens syrra m familj o käka middag, snacka skit om alla vi känner o bara slappa, MYS!


(Mitt vackra skrivbord har fått flytta till burspråket)

Vad ska ni göra ikväll?

Vill passa på att tacka alla som skrev i förrförra inlägget om vem ni är, fyll gärna på..det var verkligen SKITKUL att läsa om er alla!


Ps. Glöm inte min utlottning, klicka på bilden längst upp till höger för att vara med!

Kraaaam

6 kommentarer:

Elle sa...

Jag håller på och städar...sen ska jag baka...innan jag faller ihop som en hög i soffan, där jag antagligen somnar.
Hade nog hellre suttit och snackat skit...*ler*

Ha en skön kväll!
Kram Elle

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här var det mycket på en gång, men först vill jag säga: "Åhh vad fint" "MEN vad duktig han är"
"Hur ont har han i sina naglar som blev mosade under processen?". Snyggt med både räcke och lyktor=) Snyggt med skrivbordet i burspråket och du är säkert uuuurtjusig nu efter ansiktsbehandlingen. Utlottningen måste jag komma ihåg och ha nu en riktigt mysig kväll hos svåger och svägerskan!!!

Kram,
Regina

Emmas utsikt sa...

God kväll madamen! Jag var inte här när du frågade om vem som var på besøk, så jag är inte en av de 87. Bara så du vet.

Du vet nog en del om vem jag är, kanske? Nu sover skitungar......änglarna, så nu tar jag ett glas rött!

Kram
Emma

Sjabbig men chic sa...

Men nu är du ju förmodligen len som en barnrumpa i ansiktet och det är ju grejor det!

Kramis Lisa

Nattmia sa...

Skall man vara fin får man lida pin är ett sant ordspråk ;-)

Fredagen har gått i lugntes tecken och nu jobbar jag..

Kram Mia

Hanna sa...

ha en fortsatt bra helg.
kram
hanna