torsdag 4 november 2010

Projektet klart! Före-efterbilder!

I dagens inlägg bad jag alla skriva en kort kommentar om vem de är o var de bor.
Uuuunderbart ni som skrev, så himla kul att veta lite om er som smyger runt härinne o läser om mig, familjen o kikar på bilderna.
Vissa vet jag precis vem de är men andra var nya..ni kan ju förstå att man blir nyfiken när det är mellan 100-150 besökare om dagen men bara 5 som lämnar en kommentar.

Jaja, jag förlåter er 87 som inte skrev något men låt det inte upprepas! ;)


Trappan före

Inget räcke, jag har hållt på att trilla ner i källaren mer än 1 gång så nu fick det vara nog.
Ni vet att det är lårbenshalsen som ryker först i min ålder!


Trappan efter.
Blivande maken hade fått ordern men inväntade rätt läge.. Tydligen var det läge i förrgår kväll (sent) då han flög upp ur soffan o började dra in sågar, reglar o andra verktyg.
Idag åkte sista strykningen på, på eget bevåg satte han krokar undertill..hmm undrar varför?? En vild gissning är för att jag är TOKIG i att hänga saker men det är bara en gissning..





Nu vill vi höra "Åhh vad fint" "MEN vad duktig han är"
"Hur ont har han i sina naglar som blev mosade under processen?" (se äldre inlägg..)
;)

Ha en fin kväll!

KRAM


14 kommentarer:

Angels & Roses sa...

GUD så läcker det blev med trappan. BRA jobbat, Skit fint rent ut sagt. Förlåt jag har inte skrivit om vem jag är eller så men jag har så lite tid nu för tiden. SKA INTE upprepas hhihi Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Så bra det blev med räcket! Att ingen har ramlat ner där....hyana då...
Jag fick aldrig sett ditt inlägg innan:( Men kan svara nu ?!

Susanne heter jag och bor ca 2 mil söder om Borås, älskar din blogg och din humor:)

Kram Susanne

Nina sa...

Haloj Git
Du vet redan vem jag är så vi hoppar över den biten...
men det är något som jag vill säga till dig som betyder så mycket för mig... Du var den första bloggare som kommenterade i min blogg! Du vet... många tankar gick i min lilla hjärna... HUR har HON hittat till min blogg, vem är hon osv. Glömmer dig aldrig :O)
Ler alltid när jag läser din blogg... Ha de så gott!
Ps. vad fint det blev. (med trappan alltså) ;O)
Kram Nina

Caja som sa...

Absolut skitfint, ska vi byta hus???
Har gjort min läxa hos dig en dag för sent ;-D du får kolla vem jag är i förra inläggskommentaren.
Ha en fin dag/caja

Elle sa...

Det är ju det jag säger hela tiden, den där blivande maken han kan tamejfan ALLT! *ler*

(Skicka ner honom hit, carportbygget som min man pysslar med ser ut som en halv katastrof!!! Snälla hjälp!!! Jag skulle t o m avstå från lovikavantarna som gentjänst!!)

Elle sa...

Men säg inget till min man, låtsas som om ni bara hade vägarna förbi liksom...
och sen
"men oj, vilken tur att jag just hade arbetsbyxor på mig under hela semestern och att frugan var klantig och packade in fel väskor i bilen, vet inte varför hon tog med verktygslådan...och sågen...och stegen...och..."

Med en förvånad och oskyldig blick går han säkert på det!
*blink*

Fräknis sa...

Åhh vad fint" "MEN vad duktig han är"
"Hur ont har han i sina naglar som blev mosade under processen?

Det blev supersnyggt! Jag vill också ha en man som gör som jag säger,

/Kram Malin

Camilla sa...

Åh vad fint! Jag älskar kryss;) Men vad snyggt det var med lyktorna! Gillas skarpt! Kram och trevlig helg! /Camilla

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Superfint!! Hoppas naglarna höll och inte blev allt för blå;)

Susanne

Sirpa sa...

Hej min vän!
Tack för din hälsning!
Du skulle veta hur många gånger jag har tänk att skriva mail till dig, men har inte kommit så lågt än :/
Du har en utlottning också...aaah, ska fixa det också. Jag skriver till dig idag om jag hinner!
Ha en mysig fredag!
Kram Sirpa

Märta sa...

När man har fått tänke länge så blir det bra som min man brukar säga. Vad det kanske så hos er också? Det blev ju faktiskt mycket bra. Fint med ljuslyktor o belysning!
Visst är det kul att veta vilka det är som tassar runt på bloggen, jag har inte så många som du har men visst är det många som aldrig lämnar ett spår efter sig.
Ha nu en skön helg!
Märta

Sjabbig men chic sa...

Åh, vad fint! MEN vad duktig han är!;)
superbra blev det ju!

Lisa igen då

Susann... sa...

Precis vad som fattades ! Såå snyggt...låt honom nu vila tills du delegerar ut nästa projekt ;)

Jejje sa...

va fiiiiint:))-gillar din humor:)ha en underbar dag/kram