tisdag 9 november 2010

Planer för helgen.


Vi har planer för att komma iväg till IKEA denna helgen *Hoppas hoppas*
Det finns ett nybyggt IKEA här nu, innan hade vi ett litet som inte hade merän knappt halva deras sortiment.
Vi ska köpa ljus, servetter o annat kraffs som vi troligtvis inte behöver.
Ett måste är dock en ny gardinstång, vår hall är svinkall på vintern så jag vill hänga upp ett draperi för ytterdörren i hopp om att det ska hjälpa.
Före-efterbilder lär dyka upp.





Bilder från IKEA.

Det blev ett kort inlägg IGEN!?
Skandal...men jag ska gottgöra :)


Kramen till alla.

6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Det är kul att shoppa på Ikea, nä tar tillbaka det, det är kul att shoppa:)
Jag var där i förra veckan och jag skulle ha en del men jösses vad det hamna andra saker i vagnen.

Kram Susanne

Caja sa...

"Krafs" behövs alltid och är viktigare för välbefinnandet än man tror....
Kram/caja

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ha det så bra på IKEA!
...alltid trevligt med 'krafs' :-)

Kram från Australien♥

skifferhuset sa...

God morgon! Lägger ett visitkort här är ny el inte bloggat så länge *ler*! Hoppas resan till IKEA blir av, alltid roligt att gå där! Ha en skön dag! Kram Iréne

Nattmia sa...

IKEA I love!!! Man kommer hem med enbart bra ha saker.. Ja eller nåt ;-)
Jag hade behövt fylla på med ljus igen, de går åt som smör, eller kanske som smält stearin ;-)

Kram Mia

Caroline L sa...

Hemma hos mig är det altandörren som det drar ifrån. Har god lust att spika igen skiten. Usch vad jag är negativ, men jag har elpanna:(