tisdag 30 november 2010

Oroliga än..



Svärfar är illa däran, blivande maken o svägerskan var på intensiven tidigare och det har tillkommit massor av komplikationer.
Vi är väldigt rädda o blivande maken är så frustrerad över att inte kunna göra något..
Jag tycker barnen är så fantastiska som är så förstående för att vi är oroliga o nere, tack ungar!

Just nu är det så himla mycket som händer så det snurrar fan i hela skallen.

Allt är inte negativt men mer om det imorgon...


Ni får ha förståelse för mina förvirrade inlägg (det vet jag att ni har)
Förhoppningen är att allt kommer att ordna upp sig i slutet av veckan när vi kan bocka av alla måsten som hänger över oss.

Ps. Blivande maken hälsar o tackar för alla fina kommentarer, ni rörde oss till tårar..tack för att ni är så fina!

Kram från oss bägge. 

10 kommentarer:

pysseltanten sa...

Usch....hoppas det går bra....Tänker på er...
Kraamizar Git

Caroline L sa...

Hoppas verkligen att det ordnar upp sig för er familj. KRAM

Luiza sa...

Hej Git!
Jag beklagar situationen med din svärfar , djupt, och hoppas att allt ska bli bra!
Jag vet hur det är att känna sig maktlös, då det kommer till att trösta någon som är otröstlig. Att inte räcka till och inte veta vad man ska göra...Har varit med om en liknande situation med min man , då hans pappa tog livet av sig...

Jag önskar att jag kunde göra något för er och hoppas innerligt att din svärfar blir helt återställd!
Ha en fin dag, tänker på er!
Kram/
Luiza

Susann... sa...

Tankar finns på er & familjen.

// Kram från mej till er

Farmor Agge sa...

Tänker på er!!!
Klart det ordnar sig!!!Kramiz

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tänker mycket på er och är ledsen för att det blivit komplikationer. När man själv känner sig maktlös och inte kan påverka situationen är det ändå tryggt att veta att intensivvården har massor av resurser och kompetens. Barn är otroligt kloka i sådana här lägen. Jag förstår att väntan och ovissheten är jobbig.

Massor av styrkekramar till er!
Regina

Livet på Berget sa...

Usch då! Har inte kikat in på länge så jag har missat det som hänt. Hoppas verkligen det går bra. Kram till er båda.
Du har så rätt ang. barnuppfostran. Min stackars Mini har dock en mamma helt utan tålamod så hon är nog tyvärr lite för härdad. Hon brukar lungt fråga "är tålamodet slut nu mamma" när jag gormar i onödan. Brukar ha en viss dämpande effekt på mig, hon är betydligt klokare än mig och kommer bli en fantastik mor en dag.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Elle sa...

Önskar man kunde göra något...men jag är lika hjälplös som ni.
Har dock sänt tankar både till honom "är uppe", till er och till svärfar och bett om kraft och styrka till er allihop!
Ibland blir man lite religiös och detta är ett av tillfällena *ler hjälplöst*
Usch, nu fick jag skräp i ögat...
Ta hand om er!
Varma kramar
Elle

Vita Falkens Lantliv sa...

Tänker på er!!!

Bamse kramen Susanne

Ninnis familjeliv sa...

Styrke kramar till er alla! Hoppas att allt går bra!
Många kramar Nina