söndag 28 november 2010

Nervös Måndag.



Allting rullar på så fort, sommar blev helt plötsligt till vinter o snart är det Jul.
Arbetsmässigt gör det mig inget för jag är helt ärligt FED UP så det kommande Jul-lovet lär bli helt underbart!

Imorgon ska svärfar operera hjärtat, en stor operation där de öppnar upp hela bröstkorgen.
Vi är väldigt nervösa...lär vara helt off imorgon tills vi vet hur det gått.
Som om inte det vore nog så ska blivande maken köra upp till Sthlm på Tisdag, inte skithärligt att veta att han ska köra i snömodd i 6-7 timmar :(


För att dölja den svarta krukan lite så gjorde jag en mosskrans o satte runtom.

Julpyntat på soffbordet.


Ha en fin kväll, jag njuter av fulla drag o total-ignorerar att jag har massor att göra i tvättstugan.
Det som inte syns finns väl inte??

Kram till alla er fina!!

8 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Håller absolut med dej..Det som inte syns finns inte..:) Ha en skön kväll vännen!!!Kramiz...

Caja sa...

Så Ä.R det.....jag har heller INGEN tvätt....;-D och INGA skitiga fönster....och...och...

Håller tummarna för svärfaren din.
Kram/caja

Elle sa...

Du är inte den enda som har en full tvättstuga. Mitt stylade tvättrum är visserligen fint...om det inte vore för tvätthögen, strykhögen, pysselröran...osv...

Håller tummarna för svärfar!
Miljoner kramar!
Elle

Nattmia sa...

Det går säkert bra med op'n för svärfar.. Våra kompisars lilla kille som föddes 14 oktober i år har genomgått sin andra hjärt op i fredags, otroligt att de kan fixa ett hjärta och dessutom på en sådan liten människa..

Tvätten ja.. *suck* Jag råkade gå inom och se våra tvättkorgar idag som hånskrattade åt mig.. Får nog ta tag i det.. En annan dag ;-)

Kram Mia

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Hoppas allt går bra med svärfars op samt blivande makens bilfärd!
Sänder över en massa positiv energi :-)

Kram från Australien♥

min vita dröm sa...

Hej Git,

Förstår att du har huvudet fullt med annat nu. Låt tvätthögen vänta...ibland får man ta en dag i sänder och bara njuta av nuet..sedan brukar det gå som en dans när batterierna är återuppladdade.

Hoppas att din svärfars operatio går bra och att din blivande äkta hälft kör försiktigt imorgon.


Kramar från ett snövitt vackert Finerödja

min vita dröm sa...

Ursäkta stavningen på inlägget innan..jag skriver på den bärbara och den vill inte alltid göra som jag vill....kramen

Nyanser av vitt sa...

Skönt att höra att det är fler som har viktigare saker för sig än att vika tvätt, städa och såna oviktigheter
Motorvägen upp hit är OK :O)
Kramis