söndag 14 november 2010

Kvällsbilder o nattasudd.


Hej alla!

Igår var en riktigt bra dag.
Vi skulle få besök kl 11 av min väninna o hennes son, eftersom vi bara skulle dammsuga o duscha innan de kom så gick vi upp vid 9.00 och tog vi det lugnt med en kopp kaffe..
DÅ kom de!!
Det hela blev väldigt komiskt o första kommentaren från väninnan var "Det är första gången jag ser dig med nersläppt hår!"
Jag hade somnat med fuktigt hår så ni fattar vidden av frisyren..
Nyvakna 12-åriga dottern tyckte säkert det var extremt bekvämt att möta väninnans 17-åriga son i trappan på väg till duschen ;) 


Blivande maken har två nära vänner, bägge är super-roliga o snälla, igår kväll kom en av dem hit.
Vi satt o pratade o skrattade tills halv tre inatt, så härligt befriande!
Tack för underhållningen killar!


Vardagsrummet.

Vackra betongbladet på skänken.


Hallen.

Hallen.


Idag är det Fars Dag, då ska blivande maken firas.
Han är barnens styvpappa och en underbar sådan!
Han älskar barnen villkorslöst, ställer upp för dem i vått o torrt, uppfostrar dem som de vore hans egna, busar med dem, lyssnar på dem, förstår dem o engagerar sig merän någon annan jag någonsin hört talas om.
Tack för att du finns, vi älskar dig väldigt mycket!

Kramen till alla!

4 kommentarer:

annika sa...

Hej,hittade precis din blogg, jätte härlig!! Mycket fina bilder och kul text. Själv blir jag alltid så strikt när jag bloggar, skall försöka att släppa efter lite!?! Ha det fint. Annika

Black Iris sa...

Haha, ja det där med tajming kan bli komiskt.
Min gubbe borde också firas idag för han är en så underbar plastmorfar till mina tjejer men han slår det bara ifrån sig och säger att det är självklart. Han älskar också dem som jag gör.

Kram Maidi

skifferhuset sa...

Vad mysigt ni har haft det under helgen! Alltid uppiggande med goa vänner å mkt skratt! Ha en fortsatt bra kväll! Kram Iréne

Elle sa...

Här i Tyskland klarade vi av fars dag redan i våras, men jag skickade min pappa en liten hälsning iallafall.

Mig ser man inte heller alltid med utsläppt hår. Hänger mest ivägen när man ska fixa allt. Nu knyter jag snabbt ihop det för att försöka dölja att jag är i stort behov av en bra frisör...
Risigt är väl rätta uttrycket!

Fortsätt ha det mysigt!!
Kram Elle