torsdag 11 november 2010

Jag fick en beställning..


av en bloggbesökare.
Hon ville beställa 3 kransar av mig. Vilken ära!
Jag fick fria händer o det var lite klurigt eftersom jag inte visste hur hennes stil var, men hon blev jättenöjd o jag oxå faktiskt.



Jag har tandvärk o fick en akuttid hos tandläkaren idag.
Tandläkaren var tveksam till om det verkligen var DEN tanden smärtan kom ifrån eftersom jag har en närliggande tand med en provisorisk lagning i.

Jag är skraj för tandläkare, läser man mellan raderna kan man kanske urskilja det ;)

Sadisten: Är du SÄKER på att det är DEN tanden du har ont i?
Jag: Ehh, ja? Eller?
Sadisten: Jag ska känna lite i (!!) den andra tanden med denna..(visar det där sylvassa spetsiga böjda verktyget)
Jag: Ehh, ofta!!
Sadisten: Inte?
Jag: Nej jag skulle inte tro det!
Sadisten: Ok, då lagar vi den andra, bedövning?
Jag: Dubbelt upp o lite till tack.

Han lagade iaf biten som gått av o sa att jag fick återkomma snarast ifall värken inte gick över för då är det den andra tanden..det värsta är att jag tror sadisten hade rätt.
Säg den lycka som varar.
Skit!


Ha en bra kväll alla.


5 kommentarer:

Elle sa...

Usch, jag hade en riktigt sarkistisk kommentar idag...men den låter vi nog bli! *ler*
(hemskt när man är för trött för att vara lite elak!)

Hade med beställningar att göra...
ledord: lovikavantar...
lång leveranstid...
ringer klockorna nu?
*blink*
Hur långt har blivande maken hunnit nu?
Kom inte och skyll på skador!!

Alltså det börjar bli kallt även här!! Jag fryser!

Tandläkare är inget jag gärna besöker, men jag har hittat en som är rätt mänsklig. Med bedövning kan man stå ut.

Ha en skön kväll, vännen!
Kram Elle

Sirpa sa...

Hej!
Grattis, fina kransar!
Tandläkare - auts! Huuuu, jag springer, hatar de!!!!
Ha en mysig fredag!
Kram Sirpa

skifferhuset sa...

Fina kransar! Kul när man får beställningar. Konstigt det där med tandläkare, jag går gladeligen ditt.... och ändå har jag gjort mkt konstiga saker i munnen. Tur man tycker olika! Ha en skön kväll! Kram Iréne

Emmas utsikt sa...

Hahahahha... trista grejer. Nu ska du höra nå´t som du kanske grinar illa åt. Jag har aldrig haft hål i tänderna. Lite tur där alltså...

Kram
Emma

Nattmia sa...

Tandläkare är icke roliga.. Jag var där igår.. Jag är inte rädd för tandläkaren men för att betala skiten.. :-(

Kram Mia