lördag 20 november 2010

Ikväll är det dags!



Jo det e dags ikväll, jag kan inte hålla mig mera.
Men varför kan jag inte minnas vad vi har för julpynt??
Det kommer att bli många "Åhh DENNA är så fin, den hade jag helt glömt!"
Det är samma visa varenda år, teflonminne kallas det visst.

För att fira in det hela så ska vi beställa familjepizzor till middag, juligt o helt passande till temat..*ler*

(man måste ange källa på bild man tagit på nätet, ja denna e från nätet någonstans..tror knappast någon tror att jag ritat/tecknat den själv?! Nej, det har jag alltså INTE!)


Jag måste erkänna att jag känner mig otroligt pirrig i magen inför pyntandet, ska bli  sååå kul!
Jo det är nördigt, jag vet men jag är nog inte ensam ;)

Har ni börjat??

Kram

5 kommentarer:

Elle sa...

Men vilken tur att du skrev att du tagit bilden från nätet...jag trodde nästan att det var din blivande make som har en dold talent som målare...

Jag vet inte...men jag är helt fri från "oj-vad-kul-det-ska-bli-att-ta-ner-julkartongerna-från-vinden-känsla".
Som sagt, det kommer nog med snön!
Men sen står kartongerna och hamnar inte på vinden igen förrän till påsk...*slö*

Ang. den skit-heta bilden i förra inlägget av blivande maken..
jag kommenterade inte den bilden...för min make har en liknande Koi-tatuering. Det är liksom inget "sensationellt" och nytt för mig.
Tänk, t o m våra män har gemensamma intressen!! *blink*
Fast min man går inte gärna på loppisar och allt annat som din gärna gör...
ok, särskilt lika är de inte - förutom tatueringen...

Vem vet varför bilden inte blev kommenterad, förresten...vet man varför saker inte blir kommenterade?
Jag funderar mycket på det nu. Det där med kommentarer.
Kanske tanterna trillade av stolen och inte nådde tangentbordet efter att ha sett bilden? Är inte lätt att resa sig upp med höftbråck!
Kanske de började dreggla så att tastaturen gick sönder??
Kanske deras svartsjuke man såg dem ladda ner bilden och ryckte sladden ur väggen?
Alternativen är många!

Idag blir det inte pizza hos oss...däremot köttbullar...lite julaktigt va?

Ha en skön kväll!
Kraaaaaaaaaaaaaam!
Elle

Coma sa...

Åååå jag har oxå precis börjat rycka och slita i kartongerna med julpynt!
Och precis som du skriver blir det många "ååhhhh"! Ska köpa en massa julblommor till veckan och göra lite arr oxå, har bara köpt amaryllis än så länge.

Ha en trevlig kväll bland pyntet, ser fram emot att se lite bilder på det hela :)

Uttan sa...

Mmm jag har börjat liiiite.....

Kram!

Caroline L sa...

Jag är inte "pyntig" av mig, men älskar att se vackra hem/bilder. Ni är många som har sån jäkla känsla för det ni gör <3

Angels & Roses sa...

Så härlig bild. Ja inte är du ensam över att vara nördig när det gäller pynt hihi. Jag har tjuvstartat lite jag. Tack för kommentaren. Ja lite amerikanskt är det väl hihi. Ha en fin söndag. Kram