fredag 12 november 2010

FREDAG!


SÅ najs med helg!
Fredagar känns lite magiska, som om ALLT kan hända under helgen.
 Oftast händer inte så mkt utan man våndas mest över att det snart är Måndag igen..positivt tänkande kallas det! ;)
Efter jobb idag vankas det utvecklingssamtal med ena sonen och sen ska jag till optikern.
Dags för undersökning o nya glasögon.
Som ni märker är jag inne på någon sorts hel-renovering av kropp o själ.
Det kan behövas för jag har ständigt ont någonstans o nu pallar jag inte gnälla mer (familjen pallar nog inte höra det heller ;)

Nya glasögon+Fixa tänderna=minskar/tar bort migränen o annan värk?

Nåja, nu blir det tvagning(dusch) o påklädning!


Ha en skön fredag alla ni gulliga!

Hörs lite senare.

Kram
ps. Glöm inte min utlottning!! Klicka på bilden längst upp till höger :)

8 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Önskar dig en skön helg också!
Kram Pia

sylvia sa...

hei på morgen.
så nydelige bilder.ja deilig med helg.
så godt du får ordnet med tannlege å nye briller,klart hodepine blir bedre da,viktig det.
pass på deg selv.
klem fra sylvia

Caja sa...

"Ett sätt att få veta hur en människa har det är att ta reda på om hon längtar efter fredag eller måndag."/Stig Johansson

Ha en riktigt go fredag önskar Caja

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du mår bättre idag!
Ja, fredag o helg - provar få gjort nåt pyssel här! Vill inte äns ha tanke att gå ut, hrr, snö...USCH!
Ha en mysig fredag!
Kram Sirpa

Annbritt Schmützer sa...

Ha en underbar helg
annbritt

Nattmia sa...

Ha nu en fin fredag och hoppas du mår bättre..

Kram Mia

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Hihi ... och dessa härliga inlägg som skrivs med glimten i ögat.

Underbart uppiggande :)

Fredagskram !!

Elle sa...

Jag är också inne i en slags renovering. Jäkligt mycket att rensa bort hos mig. Ibland vet man inte var man ska göra av skiten.
Tandläkaren är avklarad. Optikern str och gnider händerna...dags att kolla synen - man har ju kommit in i en viss ålder. Skulle även behöva klippa av lite hår, undrar ibland om det är så tungt att det ger mig huvudvärk?
Har haft en rätt krävande vecka och ska försöka att njuta av helgen!
Ha en skön och mysig fredagkväll!
Kramis Elle