onsdag 3 november 2010

Frågestund!


Tro det eller ej så får jag en del frågor på mailen, man kan även kalla det fan-mail (nej Elle..inte svordomen!)

Idag tänkte jag svara på dessa frågor här!

Fråga 1: Är dina små ljushus till salu(se bild nedan)?
Svar: Nej, de är en present från blivande maken men hittar vi fler ska jag köpa hem o lägga in på bloggen.

Fråga 2: Säljer du ljuspåsar o vad kostar de?
Svar: Ja det gör jag, priset är beroende på utförande. Jag ska göra ett inlägg om dessa inom kort så håll koll!

Fråga 3: Ä blivande maken till salu?
Svar: Hyr endast ut honom per timme beroende på uppdraget!

Fråga 4: Säljer du kransar?
Svar: Detta är en återkommande fråga sedan förra Julen o Ja varför inte?! maila mig om vilken sort det är så mailar jag priset :)

Fråga 5: Hur får du snöflingor på din blogg?
Svar: Länken till sidan där vi hittade den finns HÄR .


De berömda o eftertraktade ljushusen..

Söta helt enkelt..lilla vita kannan är en present från mamma.
(ja jag VET att emaljkannan är kantstött mamma, jag tappade den i vasken! Sorry..)

Blivande makens loppisfynd-15 kr/st

Mina loppisfynd, där kan det stå små granar i.
10 kr/st.




Fråga 6: VAD har hänt med blivande makens fingrar?!
Svar: Här kan man spekulera fritt men svaret kommer med före-efterbilder så småningom! (ja inte på fingrarna då utan på "projektet" ;)


Igårkväll hade vi ett stort problem när vi skulle välja dricka till nattamackan:

Jag: "Vad vill du ha att dricka hjärtat?"
Blivande maken: "Juice hade varit gott!"
Jag: "SHIT, den står LÄNGST in bakom allting!!"
Blivande maken: "Amen skit oxå! Jaha..då får det bli mjölk då."

Ni förstår vilka problem vi brottas med här.....

Kram

6 kommentarer:

Elle sa...

Det var som fan (och då menar jag svordomen!!!)
Inte visste jag att man kunde få så graverande skador av att sticka lovikavantar!!
Blir väl till att fixa skyddshandskar eller så innan jag börjar med mössan...

;P

Annbritt Schmützer sa...

Stackarn har han slagit sig med hammaren*L*

kram

Sjabbig men chic sa...

Men jag tänkte jag också... Vilka vackra naglar Git har tänkte jag inte. Bra med lite frågestund.

Kramis Lisa

Nyanser av vitt sa...

Fina saker. Min header är underbar men tro inte att jag kan göra såna. Det är söta Stina Lilla Kullan som hjälper mig
Kramis

Vardag och flärd sa...

Du är så härlig! (Måste bara säga det)
Kram Eva

Jejje sa...

fina saker:))ha ha......rolig läsning också.ha en bra kväll/kram