tisdag 2 november 2010

Drömmer mig tillbaka till Spanien..


I somras var vi i Spanien.
NU har jag hittat resten av bilderna på min dator..så kan det vara när man har en snigel-hjärna.
Ev förtydligande finns under bilderna som följer.



Jag på flygplatsen, jo den lilla koppen kaffe räckte för mig.
Vill inte röra till det mer än nödvändigt under flygresan ;)

Här är vi på väg upp, vid denna tidpunkt hyperventilerar o stortjuter jag medans blivande maken försöker lugna mig med fina ord.
(Givetvis tänker han att jag är lite nördig men gesten är ursöt o hjälper faktiskt, tack love!)

Hittar man ingen kompis så kan man ju alltid leka med underliga insekter?

Blivande maken köpte ny solhatt, fin tyckte jag!

Efter ett antal tagningar blev dottern nöjd, ett jävla hoppande kan ni tro!
Precis här tänker jag: "Shit, jag kommer att bryta lårbenshalsen, bli mobbad av familjen att jag är gammal o få åka hem i gips"
Det kallas positivt tänkande..


Här går familjen ner mot restaurangen för..frukost, lunch, mellis, onödigt ätande eller ev middag..vem vet..det var ett evigt ätande o drickande HELA tiden.
Har man all inclusive så äter man mycket mer än vanligt kom vi  JAG på.
"Det är värt det" tänkte jag då, några kilon senare tänker jag mest: "Idiot!"

Kram

6 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Nice! Snacka om att jag vill på semester! Hatar mörkret...

Elle sa...

Den där solhatten var ju nästan lika fin som "mössersättningen" jag fick med posten....*harkel*

Caja som sa...

Åh, nostalgi....på fredag har jag varit hemma i kalla Sverige en månad efter att ha varit i Los Cristianos 4 veckor...jag tycker hela tiden att jag ser tv-program, blogginlägg, bilder mm från detta varma sköna land.
Helt klart är att när jag blir pensionär och helst innan ska det införskaffas en lägenhet i manjanaland ;-D

Ha en bra dag, tack för nostalgitrippen.

Elsa och Helena sa...

Härliga semesterbilder, och det med kaffet känner jag igen. Vem har lust att besöka en trång flygplans toalett med ett hundratal som bankar på dörren:) Har bankat på din bild för utlottningen också men kommer inte in. Är i vilket fall med och tog tre lotter!

KRAM Helena

Hanna sa...

Härliga bilder från semestern.
kram
'Hanna

Anonym sa...

Försöker lista ut om den blivande maken kollar in hur hoppvänliga dina tuttar är (lite svårt att gissa eftersom hans ansikte är censurerat..men klurar på om så är fallet)
Söta tår har han i vart fall..