tisdag 26 oktober 2010

The winner is....................


Jäklar vad många som var med på utlottningen!
Denna gången blev det enbart bloggare som vann..brukar lyckas dra en o annan mail-vinnare med tyvärr inte idag.
Misströsta ej, snart kommer det en ny utlottning!

Eftersom ni är en otålig skara så kör vi järnet med vinnare av Utlottningen och även dess tröstpriser!


Vinnare av klockan blev:
Mimmi med bloggen Zink & vita ting

Tröstpris 1(armband):
Regina med bloggen Vitt hus med svarta knutar.


Tröstpris 2 (armband):
Farmor Agge med bloggen..ja..Farmor Agge :)

Tröstpris 3 &4
 (varsin liten påse med söta nålar att dekorera tex kransar med):
Therese med bloggen Huset vid ån
och
Elle med bloggen Inredning-utredning

INTE bra när solen lyser in så, man ser allt damm o smuts så mycket tydligare..
Tacka vet jag regn så jag kan leva i förnekelse om/med smutsen.
Denna soffan är snygg men totalt värdelös att sitta i!
För att inte kasa ner på golvet o få en dyna i nacken så måste man ligga i den, fullkomligt normalt att ligga ner i soffan när man har gäster...
Vi har löst det hela med att skita i att bjuda hit nån ;) 


Idag på väg till bilen så sa jag till dottern:
"F-n, jag har nog skoskav på min lilltå"
Dotterns svarar:
"Tänk alla barn som svälter så gnäller du om din lilltå!!"
Kom från en person vars största problem är att håret inte är tillräckligt platt....


-------------------------------------


Ps. Alla vinnare mailar sina adresser till mig på:
så kommer vinsterna som ett brev på posten.

Ha en skön dag!

Kram

18 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Jasså det är damm som dalar ner på dina kort...ler. Grattis till de lyckliga vinnarna, och tack till dig för ett fint lotteri.
Kram Pia

Elle sa...

Ha!!
Vad glad man kan bli!
Tänk att vinna dekorerade akupunkturnålar! Kanske hjälper mot huvudvärken jag har?
Tänk vad fin jag kommer att bli med dem! *ler*
(ser du bilder nu, hur jag springer omkring som en silverfärgad igelkott...*fniss)

Tack för vinsten, ska maila dig adressen!
Grattis även till de andra vinnarna!
Ha en finfin dag!
Kram Elle

Sirpa sa...

GRATTIS till alla vinnarna! Mycket fina priser!
Vad det gäller dammet så tycker jag lika, usch, här allafall!
Vad fint du har hos dig!!!
Har en skön tisdag!
Kram Sirpa

Farmor Agge sa...

Tjohoo....
Åh vad kul att jag vann ett armband. Är alldeles tokig i armband!!!:)
Ska maila dej adressen!!!
Ha en skön dag!!!Kramiz på dej!!

Fågel Blå sa...

Grattois till vinnarna!!!
Så fint du har det!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Hanna sa...

Grattis till vinnarna.
Kram
Hanna

Nattmia sa...

Grattis till vinnarna av de fina priserna..

Kram Mia

Cathrine sa...

Grattis till alla vinnare och tack för en fin utlottning.
//Cathrine

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jippiiii! Jag vann! Mailar dig! Wooohooo!

Men du, varför är det så svårt att hitta soffor som är sköna att sitta i. Den vi har nu har varit ganska okej, men vad fort den blev nedsutten. Soffan innan var en katastrof. Alla satt så djupt så man tittade försynt på varandra mellan knäna och svärmor kom inte upp ur soffan...undra om hon följde med när vi kastade ut soffan?!

Nu ska jag maila dig! Ha en fortsatt fin kväll!
Kram,
Regina

Vardag och flärd sa...

Grattis till alla vinnare! Vilka fina vinster du delar ut!
Det är så kul att läsa din blogg och du är jätteduktig, bordet blev kanonfint - och det är du ensam om.
Tack för all hjälp jag fått med bloggen!
Kram Eva

Zink & vita ting sa...

Men hur glad blev jag inte nu då!!!
Kunde inte bli bättre en oktober kväll!
Ska maila dig så snart jag kan!

Idag påtalade min storprins att dammet syns jäääätttteeee väl nä solen skiner!
Så idag har jag städat!
Tänk vad man gör för att barnen ska bli nöjda! *ler*

Tusen tack ännu en gång!

Kramar Mimmi

Elsa och Helena sa...

Stort grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning.

KRAM Helena

Nyanser av vitt sa...

grattis till alla lyckliga vinnare och tack för en fin tävling
kram

heavenandearth sa...

Grattis till alla vinnare!
Å tack för en trevlig tävling, Git!!

Önskar dig en skön vecka!
Kram! Iréne

Sirpa sa...

Hej!
Vill önska dig en skön onsdag!
Kram Sirpa

Angels & Roses sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare i din fina tävling. SÅ fina priser du hade. =). Tack för kommentaren. ja ljusstakarna gör sig mycket bättre i vitt. Hörs snart igen när det finns lite tid. KRAM

Huset på landet sa...

Jag har missat din fina utlottning. Grattis till de lyckliga vinnarna.

Kul att du är med i min utlottning också!

Kram, Nicole

Pockethexan sa...

Tack för möjligheten att få vara med i din roliga o fina tävling, extra kul var det att du hade så många tröstpriser!!!

Stor KRAMIS från en som inte vann men som njöt av att vara med o att få kika runt hemma hos dig!/från Poockethexan själv
<;D