söndag 17 oktober 2010

Vem slår mig på insidan..

av mitt huvud!?
Det gör inte bara ont utan gör mig även illamående o tråkig..
Medans jag ligger i sängen o är tråkig så bakar blivande maken kanel och vaniljsnäckor.
Vanilj är min favvo o snart ska vi trycka in flera stycken i ansiktet tillsammans med iskall mjölk.
Jo jag vet att jag är illamående men ofta man kan motstå nybakta bullar liksom?


Ni vet jakten på vinterkläder åt barnen..igår hittade vi en jacka åt dottern på Vero Moda!
Alltså är Mission Impossible nu avklarat.
*Hallelulja moment!*


Vad gör söta ni ikväll då?

13 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Låter ljuvligt med vaniljbullar..speciellt om man dessutom slipper jobbet med att baka dem ;)

Här blir det äppelpaj!!

Ha en fin start på veckan!!

Varma kramar ifrån Sanne!!

Det Ljuvliga i Livet sa...

Mums - med hembakat!

Vit Poesi sa...

Härligt med goa bullar!! Tror att du måste skicka reseptet!!
Kram på dig
Malin

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar blivande make som kan baka bullar ...
Kramis

Maggan sa...

Jag ska bara pinka och i säng... Nu är helgen över, jobbet väntar i morgon.
God Natt!

Önskar dej en underbar vecka
Kramar
/Maggan

Sirpa sa...

Latar på soffan med datan och tvn skriger sitt!
Kramiz

Annbritt Schmützer sa...

Har tittat på rallybrudar för det är inspelat utanför Nora..Kul och se nån man kanske känner igen*L*

sambon fixat mat fisk i folie och nu är det loppbingen som gäller ..ska få min dom imorgon av sjukgymnasten..Har varit och röntgat en mycket besvärlig axel i veckan*L*..

natti

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysig med nybakade bullar.Bara så gott.Hoppas det blev en härlig kväll.Önskar dej en fin måndag rara du .Kram Rita ♥

Vildrosen sa...

Antar att det smakade utsökt med nybakta bullar och mjölk, känns som en dröm att ha en make (blivande) som bakar.
Ha en fin vecka

Elle sa...

Jag vet inte vad jag gör ikväll, ligger på mammas soffa och läser kanske, för svensk tv har tydligen inte mycket att bjuda på (menade mamma iallafall...)
Just nu sitter jag på ett av Sveriges finaste bibliotek - med utsikt över hamnen!! - Lomma! F-n vad jag saknar datorn! Dumt att sova över hos mamma, som nog är den enda svensk som inte har internet!
Snart kommer jag tillbaka till Bloglandia igen!
Kram Elle

Black Iris sa...

Du är då för go du. Alltid roligt med dina inlägg och jag håller i stort sett med dig om alla kändisarna.

Kram Maidi

Luiza sa...

Guuud så gott med bullar!!!!
Jag ska ta igen allt jag missat under hösten, jag svär och lovar att jag ska!!!!

Inte kul med din huvudvärk, hoppas det går över snart!

Ha en fin kväll, trots allt!
Kram/
Luiza

Sari sa...

Usch, vad jobbigt med huvudvärk och illamående...... Hoppas du snart mår bättre! Lycka till med din paprika! Och fin hall du har!!
Ja, vad är det med jobbet som stör mig? Jo, att jag har alldeles för mycket att göra. Och att jag gör sådant jag egentligen inte gillar.... Jag gör mina tider på skolan först och sedan sitter jag nästan varje vardagkväll.... Jag gillar verkligen att undervisa och att jobba med barn, men mer och mer pappersarbete med lokala pedagogiska planeringar, skrifliga omdömen, utvecklingsplaner o.s.v tar död på min kreativitet och lust..... Vet ärligt talat inte hur länge till jag orkar...
Nog om detta trista...
Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
Kram Sari