lördag 30 oktober 2010

Tänk så tåliga ni är..


Sen jag startade bloggen har jag vidrört en massa olika ämnen.
Oftast har ni tagt det hela med glimten i ögat men även de mer allvarliga ämnena har gått hem..oftast.
Vissa inlägg upprör folk lite o det är helt ok för vi har ju yttrandefrihet, vi har ju såklart inte samma syn på saker o ting.
Många gånger har jag velat ta upp ämnen som VERKLIGEN gör folk irriterade men jag är rädd att det blir en massa "kärring-bråk" så vid närmre eftertanke avstår jag nog eller vad tycker ni?

(Vacker zinkkruka från Vellingeblomman)

Igår var vi på Vellingeblomman, där hade de både Jul och Halloween-utställning.
Ni vet att jag skrev det där om att barnen inte ville hålla mig i handen där men tom JAG höll MIN mamma i handen!!
Det var SKITÄCKLIGT därinne, alla skrek, hoppade o det slutade med att dottern, sönerna, jag o mormor gick i en enda stor skrikandes klump genom hela spök/monster-tunneln.
Kan rapportera att jag skrattade så mycket att jag knappt kunde andas+ att jag nästan kissade på mig :))
Förutom detta så shoppade vi en massa fint o hade supermys bland tomteland o spöken.
Bor ni i Skåne så är detta ett perfekt utflyktsmål för både stora o små.

Ha en mysig Halloween!

Kraaaam

8 kommentarer:

Lizas Lantliv sa...

Hej!

Låter som en lyckad Halloween-utställning!! =)

Fina bilder du bjuder på!

Mvh Liza

Caroline L sa...

Jag gillar när du skriver "uppkäftigt", men så är ju jag knappast finkänslig.
Det händer mycket i vardagen som bäst beskrivs utan finesser. Men det är klart att en del kanske tycker bäst om inredningstråden.
Ha det:)

♥My Precious♥ sa...

Hej!

För en fin blogg du har:)

Har själv inte bloggat så länge, så har inte fått med mig vad du skrivit om tidigare.
Men min mening är ändå att man ska kunna skriva det man känner för på sin egen blogg...eller??
De som inte tycker om det man lägger ut kan ju bara låta bli att besöka en då.

/Louise

Sirpa sa...

Har sagt det tidigare och säger det igen...jag bara älskar hur och vad du skriver!
Vilken härlig dag ni hade!
Ha en skön söndag!
Kram Sirpa

Sjabbig men chic sa...

Nej men nu blir ju jag nyfiken på vad det är du vill ta upp egentligen;) Go for it!
Låter som en riktigt lyckad halloween.

Kramis Lisa

Jejje sa...

låter spännande den där utställningen:)
tack för din kommentar,jo jag är jättenöjd med fondväggen....det är när vi varit på bröllop.kortet blev så bra att vi förstorade det/ha en härlig helg

Hanna sa...

Ha en bra söndag!
Kram
Hanna

Huset vid ån sa...

Hej Git!
Jag hoppas att du fått mitt mail med min adress....

Jag blir riktigt nyfiken på vad du vill skriva om....Jag gillar verkligen personer som "sticker" ut lite som inte härmar och måste tycka som alla andra!!
Tummen upp för dig GIT!

Kram Therese