lördag 2 oktober 2010

Scchhhh.....*smyger*

Klockan är 04.27 o jag har nyss duschat!?
Vanliga dagar när jag ska till jobb så är jag halvt medvetslös o snoozar järnet tills jag måste rusa upp i sista sekund o stressa med allt...men inte idag!
Idag skuttade jag ur sängen kl 03.55 som ingenting, satte igång kaffe o tassade snällt in i duschen..tror ni detta är en motiveringfråga!?

Ja såklart för idag ska vi till GEKÅS!
Vi bor en bit bort och måste köra härifrån ca kl 05.00 för att vara där vid öppningstid..om det är ett smart eller korkat drag vet ingen men jag lär berätta för er senare.

Nu ska jag väcka resten av gänget med min nya ramsa:

"Vakna vakna det är dags att shoppa på Gekås tills vi faller i trans!!"

Att rimma är inte min grej även om detta nu råkade vara ett alldeles UTMÄRKT ett.
;)

Kraaaam alla



7 kommentarer:

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ha en underbar dag! ...shoppa lite för mig med ;-)

Kram från Australien♥

Nattmia sa...

Bästa drogen att vakna på .. GeKås drogen :-D
Ha en underbart bra shoppingdag..

Kram Mia

Sirpa sa...

God morgon!
Var uppe kl 05, samma sak duscha och kaffe!
Hoppas ni får en kanon dag!
Snart dags för oss också att åka iväg!
Har en fin lördag!
Kram Sirpa

Fågel Blå sa...

Åhhh det låter spännande!
Hoppas ni får en fin Dag!
Kram Kathrine

sylvia sa...

god morgen Git,
så spennende,blir spennende å høre hva som ble med hjem,
ønsker dere god tur,
klem fra sylvia

Elle sa...

Är uppe vid fem nästan varje vardag, önskar att jag hade samma grund att kliva upp för. Hade kanske sporrat lite mer...

Hoppas ni har en trevlig shoppingdag (vilket jag egentligen inte tvivlar på...) och kommer hem med massor av fynd!

Det där med rim måste vi öva lite, vännen...*ler*

typ...
"Upp och hoppa
vi ska shoppa
mamma ilar
kör om bilar
pust och flås
till gekås
trängs i smyg
för lite tyg
dotter får bära och kånka
(blivande) maken tömmer sin plånka
när de stänger klockan fem
slängs vi ut och kör hem
bagaget full med påsar
Git hon släpar och flåsar
skriver i internet
kolla här, har ni sett
en ny gardiiiin
visst är den fiiiiin?

Ha en fiiiiiin dag!! *blink*
Kram
Elle

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hej!
Hoppas ni får en toppen dag men massor av fina fynd!!
Kram
Jenny