tisdag 12 oktober 2010

Så himla kul!


För ca 1 år sedan övertalade blivande maken mig att starta en egen blogg. Dessförinnan hade jag smugit runt på era bloggar länge länge..
 Blivande maken kom på namnet "Ljuvligt Lantligt" och sedan dess är jag fast.
På 1 år har jag fått 96 följare och ca 70-100 besökare per dag!
Bara sedan igår har det tillkommit 3 följare :)
(Hjärtligt Välkomna mina damer!)

Jag vill passa på att tacka er alla för era fina kommentarer och mail om alla tokigheter jag skriver om.
Som ni har förstått handlar denna blogg om allt mellan himmel o jord, det kan vara sånt som är kul, som gör mig glad/förbannad, barn, jobb, o däremellan lite inredning såklart.
Men utan er hade jag ju inte fortsatt, då hade jag kastat in handduken (handuken..dd??d? ähh..whatever!) för längesen..

TACK!

S som i Sverige SUGER i em-kvalet idag mot Holland! ;)

Puss på er.

7 kommentarer:

Angels & Roses sa...

Så härligt med alla dina besökare. Vilken tur att din man övertalade dig att starta bloggen. Vi hade inte fått läsa om alla tokigheter och annat annars. Ha en fin kväll kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hälsa och tacka din kloka blivande make för att han sa åt dig att börja blogga. Jag har fått så många goda skratt och tänkvärda ord här hos dig. Nu har jag varit "out of order" ett tag och missat några inlägg som jag läste i ett svep. Visst är det konstigt vad man orkade med när barnen var små?!?! Ibland hade jag 12 ungar, utöver mina egna (dagbarn) och det är helt obegripligt för mig att jag sitter här idag, kommer ihåg iaf att inte hade jag tid att tänka så mycket...

Grattis till ditt första år som bloggare!
Kram,
Regina

hemma hos lilla mej sa...

Hälsa maken och tack för han sa till dej börja blogga.Härligt med alla dina följare och besökare.Men här är det alltid skoj att kika in.Grattis till ditt 1åriga bloggande.Ha en skön kväll goa du Kram Rita ♥

Sirpa sa...

Halloij!
Du får ge honom en stor kram att han fick dig att börja blogga! Så härligt att vi har dig här, du skriver ju helt underbart sätt och du har fina bilder att visa! Jag gillr just det där att du skriver om allt möjligt!
Grattis till alla följare och besökare!
Kram Sirpa

Annbritt Schmützer sa...

Det tycker jag att han gjorde bra*L* Din blogg läser jag så fort ett nytt inlägg kommer ska du veta*L*

En fråga .Har du någon gång fått elaka kommentarer? Jag har en stalker på min blogg!

kram

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas din onsdag har börjat bra!
Kom du till trägården?
Ha en fin kväll!
Kram Sirpa

Cathrine sa...

Tack för en fin blogg. själv har jag hållit på i 1 mån med min blogg och har strax över 200st besök, det tycker jag är roligt att så många har hittat till min blogg. Jag blir så glad för de fina kommentarerna man får!

Ha en fortsatt trevlig kväll