fredag 22 oktober 2010

Önskelista


Hej tomten.

Jag har till stor del skött mig finfint detta året! (familjens kommentarer till detta kommer att raderas omedelbart!)

Ser man krasst på det hela så kanske jag inte förtjänat allt jag önskar mig men om man kisar lite och får viss minnesförlust så har jag merän förtjänat ALLT!

Dessa skönheter kommer från Artwood , jag älskar alla deras möbler.
Så kom igen nu tomten!




Passar in varsomhelst, love it!

Agera soffbord?


2 såna här fåtöljer i vardagsrummet hade suttit finfint..


Ha en underbar fredag alla!


3 kommentarer:

Sirpa sa...

Mycket fint Git! Jag kan tänka mig att du har varit snäll!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa
...det där vita på marken...är det bara nåt som jag ser eller har jag maddröm!!!

Nyanser av vitt sa...

Allt är fint men jag gillade fåtöljerna extra mycket. Letar efter typ såna. De ska stå utanför vår bastu. Skulle ju vara "skitsnyggt".
KRAAAAAM

Livet på Berget sa...

Då hoppas jag tomten är snäll då!
Trevlig Helg!
Kram
/Sara