fredag 15 oktober 2010

Najsigt!


Fredag!
ALLT känns lättare en Fredag.
 Vaddå att jag ska till tandläkaren på Måndag-det är Fredag idag!
So what att vi redan imorgon börjar tänka på nästa vecka-det är Fredag idag!
Vem hinner tänka på krig o svält-det är Fredag idag!
Ungarna gnäller o gubben är tvär(ja nu ljög jag..)-det är Fredag idag!
Det är svinkallt ute o jag fryyyser- det är Fredag idag!

Mellanbarnet knåpde ihop några humör-gubbar åt mig.
Kanske representerar de mina pms-svängningar?
De där svängningarna är härliga..man kan förvandlas från en glad trevlig mamma till en sur-ögd opålitlig kvinna med massmördar-drag på 2-3 min.
Alltså kan barnet som gjort gubbarna få allt ifrån en kram till avdrag på månadspengen..man vet inte så noga ;)

Men skit i det, för idag är det FREDAG!

Kram


Ps. Nästa inlägg ska jag såga en kändis, Pernilla..du ligger pyrt till!

4 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Man skulle kanske ha såna humör-gubbar och flagga med! Så att allt och alla vet vad som gäller!

Ha en trevlig helg!/Kram Mimmi

Skogslyckan sa...

Ha ha du är la för gooo. PMS, vad är det FÖR SKIT!!!!!! okey lugn, det är fredag. Pernilla Wahlgren eller, i så fall kan jag hjälpa dig hålla i sågen. Ha en fin helg!
Kram Pia

Black Iris sa...

Du är då för härlig. Jag har svårt att föreställa mig den här PMS-kärringen du pratar om för du verkar alltid som den mest spralliga.
Jag väntar med spänning på sågningen. Vilken Pernilla??
Pernilla Wahlgren kan jag också såga om det är hon.

Kram Maidi

Huset vid ån sa...

Hi! Hi! Det var ett bar inlägg! Jag känner igen mig i humörssvängningarna!

Ser att vi är jämngamla, kan det vara åldern...Fniss!

Vilken fin tävling du har, jag tar 2 lotter o länkar från mig!

Hoppas att du får en fin o skön hösthelg!

Kram Therese