söndag 10 oktober 2010

Men dra på trissor!

Marie med bloggen Magulli (Marie..vad betyder magulli??) har gett mig en Award!
Kika in på hennes sida vetja!
Jag bugar, bockar, niger o tackar!
Det händer det att jag får awarder (skryt skryt..) men som jag bara inte orkar genomföra..(lat lat..)
 Att svara på frågor är väl ok men att sen skicka dem till 23 andra o motivera varför..ja då zzzzzzzzzzzzzzzomnar jag :)
Denna award var så söt och helt lagom ,dessutom från en för mig "okänd" tjej.
 Jag älskar när ni anonyma träder fram ur skuggorna*ler*.


Tre frågor man ska besvara:

1. Vad känns viktigt för dig?
Här ska man ju svara familj o sånt men det vet ni redan så därför svarar jag min bil!!
Jag köpte den för 1 år sedan och eftersom den tar 7 pers så får alla+någon kompis alltid plats, DET gillar jag!

2. Vad är din älsklingsfärg?
Vitt, svart (jag vet att det inte räknas som färger men jag gillar dem ändå:)grått och oliv.

3. Vilka 3 vänner vill du ge detta pris till?
NU kommer den jobbiga biten, detta moment ger mig hjärtklappningar och ngn sorts prestationsångest..därför ger jag awarden till de som vill!!
ALLA mina läsare förtjänar en award för de är så gulliga, roliga, snälla o kreativa.
 TA awarden, det förtjänar du!

Tack igen Marie, värmde gott! :)

6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden, den är du VERKLIGEN värd!!

Kram Susanne

Marie sa...

magulli, som i...Marie Gulliden:-)
Att läsa din blogg är bara så gôtt som vi säger på västgötska, inga krusiduller, rakt på sak! det gillar jag! Att du en gillar shabby gör ju inte det hela sämre;-)

Black Iris sa...

Grattis till en välförtjänt award.

Kram Maidi

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.Ja den är du värd och mycket mycket mera.Önskar dej en skön kväll .Kram Rita ♥

Sirpa sa...

Hej gumman!
Grattis till Awarden, du är verkligen värd detta!
Hoppas du har haft en fin helg!
Njutit med familjen!
Här var hela veckan bara springande, men nu ska jag binda fast mig :)
Har en fin måndag!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas din vecka har fått en fin start!
Här blå himmel och sol...där?
Ha en fin måndag!
Kram Sirpa