fredag 15 oktober 2010

Jag tycker extremt illa om...


Alltså jag har problem med vissa kändisar..en som stör mig enormt är Pernilla Wahlgren!
Denna kvinna (40+) vill framstå som en hipp 20-åring med sitt falska pip-skratt, gigantiska mun och klämkäcka attityd.
Hon var allt annat än klämkäck när Carina Berg var där, oj oj oj vad synd det var om henne då, ensam med alla barnen efter skilsmässan..asså shiiiiiit!
Nu tycker ni ju klart att  jag bara kan byta kanal men den där människan är ju f-n med i ALLA tv-program och reklamer överallt!
En mer media-k*t person får man verkligen leta efter..

Andra kändisar som stör mig är:

* Anna Book (Men gud, har det spelats in något tv-program med henne där hon INTE lipar?)
* Kicki Danielsson (Finns det ngn som tycker mer synd om sig själv? Ta dig samman människa..)
* Sandra Bullock (B-skådis som tycks ha samma roll i alla filmer)
* Niklas Wahlgren (Guden inom klämkäckhet..Pernillas mentor?)
* Steven Seagal (hahhahhaaa)
* Lars Winnerbäck (sliskig)

Såklart har jag ju kändisar som jag GILLAR oxå:

* Adam Sandler (Humor!)
* Carina Berg
* Morgan Freeman (underbar skådis)
* Lasse Kronér




Vilken kändis går DIG på nerverna o varför??

Kramen

17 kommentarer:

Rotbuserkes sa...

Hej gör som jag tittar aldrig på TV.Då behöver du inte reta upp dig.Man ska inte slösa energi på något man inte gillar.Slösa energi på det du gillar för då får du så mycket tillbaks..Du har en fin blogg,

Nettan sa...

Ha ha ha ha .... kan delvis hålla med. Kul o läsa! Roligt skrivet!

Ha en fortsatt bra helg!

Uttan sa...

Ja visst är det så....vissa kändisar är mindre bra...och är kanske lite för mycket bara....

Go Kväll!
Kramar!

Sirpa sa...

Anna Book...jag bara ballar inte med henne!!!
Vad du hinne med inlägg...sex, pms...vad...jag har varit "borta" bara ett par dagar!
Har det mysigt!
Kram Sirpa

Sari sa...

Hejsan!
Det var ett tag sedan sist...
Oj, kändisar som jag stör mig på.... Jag har inte hunnit titta på tv på hela veckan... så jag har inte stört mig på några den senaste tiden..
Det som stör mina tankar för tillfället är jobbet.... men det vill jag inte ens tänka på... Nu är det äntligen fredag igen och hela helgen ligger framför oss! SKÖÖÖNT!
Hoppas din helg blir fin! Utan störande kändisar!
Kram Sari

Sjabbig men chic sa...

Hahaha... Bland det roligaste jag har läst på länge. Jag var tvungen att ringa min bästis Christina som är i fjällen. Den roligaste filmscen vi vet det är den där i Heartbreak hotel när mamman (Maria) sitter och klagar på Jill Johnson inför dottern och dottern ser alldeles förskräckt ut och säger: - Men mamma, menar du att du sitter och retar upp dig på folk på TV på fredagkvällarna?
Det här var så klockrent Git och Christina skrattade så hon ylade när jag läste upp det.

Ha det finast!
Kramis Lisa

Annbritt Schmützer sa...

Jag gör vågen över ditt roliga inlägg!!
kram

hemma hos lilla mej sa...

Jag håller med dej att människor ivanliga livet och artister iallmänhet som kör offerspel är det värsta jag vet!!!!!!Man har val det har vi alla!!!!Men Morgan Freeman gillar jag och Carina Berg är mysig.Ja du är för härlig.Önskar dej en härlig lördag vännen Kram Rita ♥

Ofelias Hus sa...

Hej,
Kunde inte ha skrivit det bättre själv...haha...

Människor som vägrar att bli gamla
är så patetiska...

Fast Sandra Bullock tycker jag är helt ok...

Ha en mysig helg!

Kram,
Anette

Disa sa...

Madonna...en övermogen kvinna i gympadräkt och knästrumpor, med "klackiskor" som hänger på tonårspojkar...yyyyääässcchhh!!!
Lady GAGA!! GAGA,,vad är det om inte babyspråk??
Anna Anka,,,men jiiiiissess!!!
och jag kan fortsätta , men då räcker inte internet till!

Vildrosen sa...

Lägger till Lotta Engberg, skriker som en stucken gris och påminner om Pernilla Wahlgren i sättet
Roligt och bra inlägg
Ha en trevlig helg

Anonym sa...

Carola, botox-bombad-bibel-brutta! (har inget emot religiösa människor, men man behöver väl inte överdriva?)

Caroline af Ugglas, HON är sliskig! ;)

Zlatan, överspänd människa som behöver dra ut den enorma påle han har kört upp. B-)

Trevlig helg!

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas ni får en fin dag hos mamman! Själv kom jag just hem från en fattig loppis.
Solig o härligt!
Kram Sirpa

Carina sa...

Hej Git!
Du är ju helt underbar! Skrattar högt varje gång jag läser din blogg ( varje dag ).
Jag retar mig på Anna Book, hon är ju bara för mycket!!! Detta eviga gråtande, visst är det bra att kunna visa känslor meeeen jag orkar inte med henne!
Kram på dig / Trevlig Helg!
Carina /Hjo
kattarsel@live.se

charlotte sa...

förut retade jag mig på ernst-hugo järegård pga av ALLT. eftersom han inte lever längre får det bli anna anka o tommy körberg. så jäkla uppblåsta..

AnnapåGrönkulla sa...

Jag håller med dig! Kommer aldrig att glömma minen Pernilla gjorde när en fotograf råkade trampa på hennes gräddbakelse till klänning när hon gifte sig med Emilio... Hon känns långt ifrån äkta.

Bellan sa...

Hej!
Fin blogg! Har precis börjat renoveringen av vårt slitna och skamfilade hus och hittade in här. Tänkte få en massa inspiration och tips från dina fina bilder.

Måste berätta att jag "snodde" några meningar från ett tidigare inlägg du gjort. Det passade så bra in på motsatsen till mitt annorlunda liv... Kika gärna in hos mig så ser du. Protestera om du inte gillar det så fixar jag det.

Ha det gott!