lördag 16 oktober 2010

Jag är en missbrukare..


Jag har perioder där jag blir besatt av saker, de peioderna är jag som en missbrukare..jag MÅSTE ha/göra de sakerna!

Mina missbruk just nu:

* Ett ballong-spel på min mobil, jag MÅSTE spela det innan jag somnar. Jag kan tom längta efter att lägga mig så att jag kan spela en stund!?

* Choklad i alla former..jaja just det..det är mer en livvstil för mig så det räknas nog inte..

* Bloggen..

* Jag jagar 1 vit vispskål till och zinkkrukor på fötter. Detta gör att jag rotar igenom VARENDA webshop, dagligen...

* Jag måste säga till barnen o blivande maken flera gånger om dagen att jag älskar dem, vill ju liksom inte att någon ska tvivla. Tjatigt? Yes, as hell!


Slänger in ett kort på hallen, gillar den!

Jag är så glad över min paprika, den har blivit ganska stor.
Den förra hade jag utomhus o blev mördad av blåsten, sorgen var stor då jag månat om den j-vla paprikan heeela sommaren!

Nu ska jag fortsätta kränga choklad.

Ha en fin kväll o berätta gärna om vad ni är besatta av..

Kramen

10 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Vi har länge varit besatta av Angry birds... ett urdumt spel som vi bara väntar på nästa uppdatering av hela tiden. Så blir jag skitsur på Käre om han har spelat vidare när jag har somnat. Hahaha....

:)

kram!

PS
Tycker också PW och NW är så övervärderade!

Vardagslyx sa...

Ja, helt plötsligt är gränsen nådd och då känns det riktigt illa... Att packa och dra känns som ett väldigt lockande alternativ just nu! Åtminstonne för en vecka eller så.

Men jag måste säga att jag blev uppmuntrad av ditt "kändisinlägg". Så skööönt med nån som inte gillar allt och alla!!! Det är ju precis så jag känner mig just nu1

Kram Pernilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja herregud, mina missbruk..... jag måste lösa korsord innan jag släcker för natten, låter förbannat gammalt hahaha men mycket effektivt, somnar innan jag börjat lösa;)
Måste gå och kissa innan jag drar iväg hemifrån*S*
Kommer inte på mer just nu!
Håller med dig om kändisarna, Pernilla har jag mycket svårt för!!!

Ha en skön kväll!

Kram Susanne

Smultron på ett strå sa...

Det blir en j*kligt lång kommentar om jag skulle lista allt jag är besatt av, och det varierar lite från tid till annan... Måste dock kommentera ditt fantastiska inlägg om kändisar, är i stort sett ense med dej (förutom Sandra Bullock, förstås). Fast jag skulle nog lägga till Carola på odräglig-listan... Kram//maria

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ja du... är nog periodare med väldigt små stunder emellan ;-)
- inredningstidningar,
- eBay inköp...

Lider av ett "mycket vill ha mer - syndrom"... Är på ständig jakt på inredningsdetaljer även om jag kanske har tillräckligt... Hmmm, tillräckligt?

Kram från Australien♥

Vildrosen sa...

Tror att vi alla har våra "egenheter" och det är väl det som gör oss unika och speciella.
Ha en skön söndag

Helen sa...

Som vanligt är du lika rolig och som jag tycker låter du helt normal. Huvudsaken är att man har roligt eller hur. Ha en fin söndag.
Kram/Helen

Sirpa sa...

He! Jag är en missbrukare - CHOKLAD!!!! SÅ GOTT!!!
Hoppas du har haft en fin helg!
Fixat lite i hallen, ätit pannkakor.Nu data o tv!
Har en fin måndag!
Kram Sirpa

charlotte sa...

gå in här:http://chokladbloggen.blogg.se/

Annika sa...

Lider av samma missbruk, ballongspel. Kul att läsa din!
Kramar Annika