måndag 18 oktober 2010

I´m bra at engelska.


Idag har jag totalt brainrelease(=hjärnsläpp ;)
VAD ska inlägget handla om?
Jag kan berätta att fågelhuset nedan fick blivande maken av min mamma efter att han hjälpt henne få upp ny ytterbelysning.
Han är en sann djurvän o ville tom sätta dit belysning så att de hittade maten även när det är mörkt...naaaw!

Igår kände jag mig helt uppsvälld o lite degig..
Jag misstänker att det har med en kanelsnäcka att göra trots att jag bara åt en HALV..

JA JA, jag åt 4 ST, nöjda nu!?!?


Kramen

8 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
Vilket fin o söt litet hus! Vad gulligt med lampan!
BULLAR!!!! BARA 4!...nam, vill ha!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Önskar dig en skön kväll och en kanon tisdag!
Kram Sirpa

Sirpa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Märta sa...

O vilket bullbak du har gjort! Gott med nybakade bullar!
Ha en skön vecka!
Märta

Camilla sa...

Åt du hela fyra stycken?!!! Katastrof! ;) Du är rolig du! Vad gott det ser ut! Kramar Camilla

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint fågelhus,jag behöver ett nytt i år ,det där skulle jag kunna tänka mig
Härligt med lukten av nybakade bullar,svårt att motstå

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint fågelhus.Gulligt med belysning i!!!!Härligt med lukten av nybakade bullar.Bara så gott.Önskar dej en skön kväll goa du Kram Rita ♥

Vardagslyx sa...

Tack för din hälsning hos mig! Kanske kommer det ett mail, för dina ord var precis vad jag behövde få höra - livet är inte underbart hela tiden!

Vad gott med bullar:-) Själv sitter jag och smäller i mig havreflarn (tröstäter???) som min son har bakat. Han gjorde dubbel sats, så det finns många...

Kram Pernilla

Nattmia sa...

Vilken id'e med lyse till fåglarna :-)
Huset de får äta i är så snyggt, måste ju vara så att maten blir ännu godare..

4 bullar är lika med en halv.. Så är det ;-)

Kram Mia