tisdag 5 oktober 2010

?????????????????


Har  suttit här o funderat länge på vad dagens inlägg ska handla om.. Kanske om slarviga dottern, om att blivande maken klev innanför dörren o överraskade mig en kväll tidigare än vad han sagt, om sonen som numera har flyttat hemifrån..han bor numera i en gigantisk kartong här i vardagsrummet :)
Men inlägget kan oxå handla om att jag "bara" skulle klippa gräset idag men som ni fattar flög jag över trädgården som en tromb innan det var dags att utfodra grisarna (ge barnen mat)

Kvällsbider från hallen o mitt vackra Madame Stoltz bord.

Nää..jag vet inte vad jag ska skriva om så jag skiter i det!!

Ha en najs kväll alla fina!

Kraaaaaaam.

4 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Kanon bra inlägg
Ha en fortsatt bra vecka

pysseltanten sa...

Haha...ELLER HUUUR??...Ibland kan man bara inte hitta på nåt...eeller så kan man....=)))))
Här har vi en naaajsig kväll...
Kraaaamizar Git

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ha en bra kväll, Git!

Kram från Australien♥ ...ska väl egentligen säga godmorgon för här har det hunnit bli en ny solig dag ;-)

Sirpa sa...

Halloij!
Man skulle inte tro men man kan ju berätta många saker med bara några rader...du lyckades ju bra tycker jag!
Har en fin onsdag!
Kram Sirpa