måndag 25 oktober 2010

Före o efter-bilder!



Ett bord, massa handskar, div penslar, 2 burkar färg o jäkligt mycket tålamod behövdes för att göra bordet såsom jag tänk så länge.

Såhär såg det ut innan, jag, mamma o dottern målade, shabbade o gjorde text runtom.
Dags för förnyelse!

Handskar på..men tro inte att jag hade det hela tiden..efter varje sträcka-ut-ryggen-paus vart jag lika förvånad över hur klibbig jag var om händerna, just det..glömt HANDSKARNA! 

Varför måste man ha ett enfärgat köksbord?


Jo bordet SKA tryckas ihop sen men det får härda först annars limmas det ihop.
Erkänn att det blev skitsnyggt!


Men oj nu blev det ett sånt där inlägg som de "stora" o kända bloggarna gör, ett helt egentligen innehållslöst inlägg typ
"Här är min nya hylla"=2574 besökare och 366 kommentarer.

Ps. Min utlottning gäller tills kl 00.00 inatt, imorgon dras vinnaren så skynda skynda!
Kram alla finfina "gamla" och nya besökare.



17 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Vilken skillnad!
Ser jättesnyggt ut!

Kul o annorlunda ide....

Hoppas att du haft en bra helg!
Kram Therese

Camilla sa...

Skit snyggt! Vilken idé! Jag vill också ha!!! ;) Jag följer din blogg varje dag men har totalt glömt bort din tävling. Hinner jag anmäla mig nu?
Jag länkar på min blogg också;) Kramar Camilla

Farmor Agge sa...

Blev ju skitbra!!!
Kramiz på dej!!!:)

Annbritt Schmützer sa...

läckert ...du kan få måla mitt köksbord oxå*L*

Elle sa...

Vilket jobb! Verkligen annorlunda. Lever du ett inrutat liv nu? *ler*

Oj, glömde att detta var ett proffsinlägg...alltså:

Vad fint!
Kram
Elle

hemma hos lilla mej sa...

Vad snyggt vilken skillnad det blev.Ja det var häftigt med annorlunda köksbord.Ha en skön kväll .Kram Rita ♥

Emmas utsikt sa...

Ja vid det bordet blir inte middagen långrandig(!)

*host, host*


:D
Emma

Maggan sa...

Så fint, har i bakhuvudet något liknande, men det står en massa andra saker på kö, för att bli målade... det hinner säkert att bli andra färger än vitt, innan jag har börjat ta itu med målar-kön.

Önskar dej en underbar kväll
/MAggan

Caja som sa...

Åh, vilken vacker blogg du har...återkommer!!

Må väl/caja

Sirpa sa...

Vad fin den blev!!!
Spännande, då var det dags för din utlottning snart!
Hoppas din vecka har börjat bra...utan måndagstress:)
Har en mysig kväll och en trevlig tisdag!
Kram Sirpa

Skogslyckan sa...

Ha ha här kommer den 367:e kommentaren, det blev så klart jätte snyggt.
Kram Pia

Ewa`s Galleri sa...

Vad fint bordet blev,mycket jobb kan jag tänka mig
Jag funderar på att måla mitt trägolv i köket vitt o grå rutigt när köket ska renoveras
Ha en bra vecka

Hanna sa...

Ville bara titta in och säga hej.
Kram
Hanna

Elsa och Helena sa...

Så där vill jag också ha! Jättesnyggt.

KRAM Helena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så du tillhör de "stora" nurå? *blink* *blink*

Hursomhelst bordet blev såå snyggt, vilket jobb. Gillar ditt färgval.

Jag behöver bara tänka på dig och dina inlägg så blir jag full i skratt, tack du härliga människa!!

Kram,
Regina

Ofelias Hus sa...

Jättefint!

Nu blev jag inspirerad till att måla något av mina bord...


Ha en fin dag!

Mvh,
Anette

Nyanser av vitt sa...

Skitsnyggt är ordet. Glöm nu inte att dra mig :O)
Kramis