torsdag 21 oktober 2010

En olycka händer så lätt..


Jag varnade honom för att inte reta upp mig o lyssnar man inte då så kan det gå såhär...






fast det gick mest illa för den stackars ketchupflaskan som blivande maken tappade.. :)
Fatta hur klistrigt ketchup är!
Lär väl hitta ketchup-stänk i flera månader nu..



Jag har beställ nya kuddar till köks-soffan, de ska levereras Jul-vackan..men herreguuuud..FÖRSTÅR inte H&M att jag vill ha dem NU!
Nu ska jag till frissan med dottern, ni ska få se resultatet sen..

Dagens i-landsproblem:

Sonen kommer rusande ner från toaletten på övervåningen med en toarulle i handen o säger barskt:

"-Köp ALDRIG det här billiga toapappret igen, det är helt strävt!"
(lambi-mannen ;)




Kramen!



6 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Hahaha, snacka om världsproblem alltså.

;)
Emma

Farmor Agge sa...

Ja jisses vilka problem me toa papper... Ha en skön dag!!!Kramiz

Livet på Berget sa...

Hahaha ja tur det bara var ketchup :).
Men jag håller med honom man ska ha mjuuukt papper.
Kram
/Sara

Angels & Roses sa...

Jisses vad skraj jag blev först hihi. Tur att det bara var den röda flaskan hahah. Kram

Nattmia sa...

Håller med sonen.. Toapapper är viktigt..

Kul bild med mannen din :-)

Kram Mia

Sirpa sa...

Hahhaa, kul....!
Toapapper, javisst!
Har en mysig fredag!
Kram Sipa