torsdag 14 oktober 2010

Barnförbjudet inlägg!


På aftonbladet kan man läsa om "Så fantiserar män".
Några av männens fantasier är:

-Sex med flera kvinnor samtidigt.
-Sex utomhus.
-Sex med arbetskollega.
-Sex med grannen. 

Det finns oxå en undersökning om oss kvinnor, där påstås det att så gott som ALLA kvinnors fantasi är att ha sex med en kvinna.
Man ju inte låta bli att undra om det är en MAN som sammanställt dessa frågor/påståenden utifrån sina egna fantasier eftersom det sägs att BÅDE män o kvinnors högsta fantasi är att vara med just kvinnor.
Personligen tror jag att sammanställaren av rapporten försöker att övertala frugan att förverkliga hans egen fantasi:

-"Men Olof, VARFÖR ligger det en naken kvinna i vår säng?!"
-"Kolla nu här på undersökningen Berit, jag sa ju att alla vill vara med kvinnor..även DU, nu kör vi
!
Det fanns 17 olika punkter som enligt mig täckte allt inom området, hade ändå hade 19% (!!) svarat att Inget av ovanstående passade in på dem.
Jag säger bara: Nasty Freeeaks! (eller frigida..)



Jag gillar att avsluta vissa inlägg med en fråga men känns lite obekvämt att fråga något om just detta så ni slipper ;)


Kram

3 kommentarer:

sylvia sa...

hi hi hi..
ja typisk en mann som står bak de spørsmålene...
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Angels & Roses sa...

TACK goa du för den fina kommentaren om korten. =) Blir rörd. Hoppas du får en fin kväll. Håller på och målar här så jag springer lite emellan blogg och sprayfärgen Kram på dig

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Hahaha, vilket härligt inlägg!

Kram från Australien♥