fredag 1 oktober 2010

ÄNTLIGEN!!


Imorgon är det dags!
 Vi har längtat sålänge efter att få köa, trängas, få lågt blodsocker o halv-svimma mitt bland gardiner o påslakan, bli irriterad på alla skrikiga barn, söliga personer o sura gubbar.
Men JIIHHHAAAA vad det ska shoppas!
Kl 5 imorgon bitti sticker vi, 12-åriga dottern vill klart med men det finns en risk att vi får bära/släpa ut henne till bilen ;)


Någon som varit på Gekås en lördag-morgon precis när de öppnar?
Mkt kö då??


Denna gamla läskautomat står på Liseberg.
Har DU en sån eller en liknande?
Jag vill köpa den..... :


Ha en uuuunderbar Fredagkväll.


3 kommentarer:

Cathrine sa...

Jag har aldrig varit dit men tänker varje år att jag skulle följa med på de bussresor som de har härifrån Hälsingland. men har inte kommit längre än tanken.
Titta alldeles nyss på reprisen på 5:an och skrattade gått åt tre systrar från Hofors :-)
Kram Cathrine

Sirpa sa...

Vad skönt det låter med shopping! Jag ska också imorn bitti på shoppingresan, FALUN! Bloggerskor bombar Falun!!! Så skönt att komma bort lite och träffa härliga tjejer!
Har en mysig kväll!
Kram Sirpa

Nattmia sa...

Åhhhh vad kul.. Vill med till GeKås och shoppa gärnet..
Ha det underbart i roligaste affären ever trots tjuriga gamla tanter och gubbar, trängsel och köer..

Kram Mia