tisdag 7 september 2010

Vinnaren är.....................................



Idag när jag kom hem hade blivande maken köpt en massa Ljung åt mig.
 Medans jag planterade dem så slipade han sin gitarr.. Det innebär att hela trädgården har ett lager av fint fint slipdamm över sig fast värst är det nog hos grannen för det mesta blåste in dit :)

Har även hunnit att ta en sväng med dammsugaren, sonen har ju fått Kvalsterallergi helt plötsligt..så nu måsta man städa oxå!! *suck!* ;)



(Kolla den sexiga outfiten på sambon... sonens foppa, strumpor, shorts..Ohlala!)

Idag passerade räknaren 20 000 besökare!!!!
Jag är helt förstummad med tanke på att jag haft bloggen i ca 1 år bara.
Ni är så gulliga o alla trogna följare (ingen nämnd men INGEN glömd!) som kikar in hit med söta kommentarer o ....äsch..det här går inte..börjar snart böla.. :/
Skit i det nu för vinnaren av Nallen o det söta kortet är:

Maggan med bloggen Vindsromantik!!
Grattis vännen, maila mig din adress så kommer nallen som ett brev på posten!

Tack alla som varit med, Måste snart ha en ny utlottning för det är så himla kul att gå o välja ngt fint till er.


Ha en finfin kväll alla söta.

Kram

12 kommentarer:

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
Tack för en söt tävling!
Hoppas du mår bättre!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Gumman du är bara så söt! Tack för din snälla snälla kommentar! Det är ju en utlottning och vinnaren kan bli vem som helst. Man kanske har turen nästa gång:)
Har nu en mysig kväll under nån mjuk filt och lite varmt att dricka kanske!
Kram Sirpa

pysseltanten sa...

Buhuuu...börjar snart böla jag med...;)))
Grattis till vinnaren...o till dej, för din suuupersexiga sambo...hihi..
Kraaamizar Git

Mitt Stugliv sa...

HejHej Git!

20 000 besökare på ett år , vilken uppskattad blogg tycker vi alla. Grattis!

Ha en fin vecka
KramKram
Lotta

Maggan sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Jippiiiii! Är bara, Sååå glad, att utlottningen blev till min fördel. Nallen, den är bara så söt, och den kommer till helt rätt hem. Den har redan sin givna plats här.

Tack!
Massor av Kramar
/Maggan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till Maggan! Tack Git för en rolig och annorlunda tävling. Du kan tro att jag har varit in och kikat på din besöksräknare...nääääär ska den slå om=) Tänk 20 000 besökare på ett år det är fantastiskt, men du har ju också en härlig blogg "med glimten i ögat"

Ha det gott tjejen!
Kram,
Regina

Nattmia sa...

Grattis till vinnaren och grattis till alla dina besökare :-)

Njut av onsdagen..

Kram Mia

Elle sa...

Grattis till det höga besökartalet!
Och grattis till vinnaren!

Även jag har kvalsterallergi, det är "vinterallergin" liksom. Man ska vädra sängkläderna och öppna fönstrena.
På sommaren har jag gräsallergi, där ska man undvika att öppna fönstrena, för att inte släppa in all pollen....
Ok, och vad gör jag nu? Har jag fönstrena stängda eller öppna??
Vilken allergi vill jag lida av idag? Kvalster eller Pollen?

Men jag har hört att det finns nån spray som man kan behandla kuddarna med....vore kanske något för dig med spray-tvångstankar...??*ler*

Kram Elle

lottens vita och gröna sa...

ohhh du är vällan för söt, sött ska sött ha, gulligt av din man!
vad roligt git att du har så många besökare, inget konstigt alls, du är underbar!
varmkram lotten

Nyanser av vitt sa...

Grattis till vinnaren. har visst missat din fina utlottning. Grattis till alla besökare.
KRAM

Sirpa sa...

Hej gumman!
Hoppas du har haft en bra dag!
Jag måste också köpa ljung!
Önskar dig en trevlig onsdagkväll!
Kram Sirpa

Livet på Berget sa...

Snygg plantering!
Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!
Ha de gott!
Kram
/Sara